Weet je nog wat ik je had verteld over ph- in een pb?? Daarom gebruik ik dus geen ph- min dus.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs
Collapse
X
-
Herinner het me vaag, maar geen pH- is gewoon geen optie. Kraanwater heeft hier een pH van bijna 8. Als ik er nog silicium in gooi wordt het nog hoger en zit ik zo aan de 10. Of calcium.
Ik heb ook helemaal enkel probleem met de pH-. Hooguit dat ik er te weinig in had gedaan om te compenseren voor de pH+ in de vorm van Calcium.
Comment
-
De dames staan sinds 1 februari op 12/12, dus ze hebben nu een halve week 12/12 achter de rug.
EC ben ik aan het verlagen, want met 12 uur licht eten ze uiteraard een stuk minder dan met 18 uur licht. EC zit nu net onder de 1.3. Moet nog even afwachten waar het uiteindelijk op uit komt. pH zit rond de 5.8.
De hoogste plant is nu 55cm hoog.
Als ik de bakken aanvul dan zal dat met bloeivoeding gaan gebeuren zodat ze langzaam overgaan op bloeivoeding. Over een week of anderhalf vervang ik dan al het water in de bakken met nieuw voedingswater waar alleen bloeivoeding in zit.
Overzicht met leds aan:
Overzicht met leds uit en met flits (op de camera):
Foto's zijn genomen vanuit hetzelfde standpunt.
Het is dus nog even afwachten tot de bloei begint en dan begint de lol hopelijk echt
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 2
Comment
-
Mooi die grote bladeren, houd er wel van. Heb ook een indica staan maar die bladeren worden niet zo heel groot, in tegenstelling tot eerdere kweekjes. Heb het idee dat het aan de scrog ligt maar dat kan ook verbeelding zijn, is mijn eerst x scrog.
Keep up the good work !Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View PostOw ik heb LED discolampen, vandaar...Paar jaar terug onder HPS gaven deze zaden ook grotere bladeren als ik het mij nog goed herinner..
Deze cross is in eind 2014 gemaakt namelijk en heb ik in december 2014 binnen gekregen.
Dit was een limited edition van in totaal 80 pakjes van breeder Gu van Greenpoint seeds.
Deze worden ook niet meer gemaakt door hem.
Ik heb een groene en de paarse genotype.
De paarse is druif en de groene een chem lemon.
Waarom zeg ik geen phenotype?
Omdat deze geen invloed nodig hebben zoals de kou om te kleuren.
Genotype+omgeving=phenotype
- Likes 1
Comment
-
Flip Hasjkip dan heb ik je idd verkeerd begrepen.
Reserveer dan maar vast een stoeltje voor me.
Comment
Comment