Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Weet je nog wat ik je had verteld over ph- in een pb?? Daarom gebruik ik dus geen ph- min dus.
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Herinner het me vaag, maar geen pH- is gewoon geen optie. Kraanwater heeft hier een pH van bijna 8. Als ik er nog silicium in gooi wordt het nog hoger en zit ik zo aan de 10. Of calcium.

Ik heb ook helemaal enkel probleem met de pH-. Hooguit dat ik er te weinig in had gedaan om te compenseren voor de pH+ in de vorm van Calcium.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

De dames staan sinds 1 februari op 12/12, dus ze hebben nu een halve week 12/12 achter de rug.

EC ben ik aan het verlagen, want met 12 uur licht eten ze uiteraard een stuk minder dan met 18 uur licht. EC zit nu net onder de 1.3. Moet nog even afwachten waar het uiteindelijk op uit komt. pH zit rond de 5.8.

De hoogste plant is nu 55cm hoog.

Als ik de bakken aanvul dan zal dat met bloeivoeding gaan gebeuren zodat ze langzaam overgaan op bloeivoeding. Over een week of anderhalf vervang ik dan al het water in de bakken met nieuw voedingswater waar alleen bloeivoeding in zit.

Overzicht met leds aan:
        Led licht

Overzicht met leds uit en met flits (op de camera):
        Flits licht

Foto's zijn genomen vanuit hetzelfde standpunt.

Het is dus nog even afwachten tot de bloei begint en dan begint de lol hopelijk echt
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Het is nu al een mooi veldje zo Ik ben benieuwd wat ze nog gaan doen in de eindsprint!!
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Die van mij staan dan ook op 12/12. Ben eens benieuwd naar de bloeitijden. Behalve veel lof weinig te zeggen hier.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Lekker vol!
              Staat er mooi bij eerste bloeiharen zullen nu wel snel verschijnen.

Comment

Ja, het begint mooi op te vullen. Ook voor en achter komt het nu vol.

Comment

Mooi die grote bladeren, houd er wel van. Heb ook een indica staan maar die bladeren worden niet zo heel groot, in tegenstelling tot eerdere kweekjes. Heb het idee dat het aan de scrog ligt maar dat kan ook verbeelding zijn, is mijn eerst x scrog.

Keep up the good work !
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ja, het zijn flinke lappen

Het heeft ook wel wat met lichtintensiteit te maken. Ik heb wat Chocolope en Buckeye Purple moeders onder een T-neon staan en die krijgen hele kleine blaadjes.

Comment

Ow ik heb LED discolampen, vandaar...Paar jaar terug onder HPS gaven deze zaden ook grotere bladeren als ik het mij nog goed herinner..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                        Ow ik heb LED discolampen, vandaar...Paar jaar terug onder HPS gaven deze zaden ook grotere bladeren als ik het mij nog goed herinner..
                        Nou dat zal niet verder terug dan 2014 zijn geweest.
                        Deze cross is in eind 2014 gemaakt namelijk en heb ik in december 2014 binnen gekregen.
                        Dit was een limited edition van in totaal 80 pakjes van breeder Gu van Greenpoint seeds.
                        Deze worden ook niet meer gemaakt door hem.
                        Ik heb een groene en de paarse genotype.
                        De paarse is druif en de groene een chem lemon.
                        Waarom zeg ik geen phenotype?
                        Omdat deze geen invloed nodig hebben zoals de kou om te kleuren.
                        Genotype+omgeving=phenotype

Comment

Nee ik bedoel de zaden die ik nu zelf heb staan Die heb ik een jaartje of 8 - 9 geleden onder HPS gehad, nu staan ze onder LED en de bladeren zijn nu een stuk kleiner. Jouw zaadjes heb ik onlangs gewonnen, dat zal waarschijnlijk de volgende kweek worden.

Comment

Flip Hasjkip dan heb ik je idd verkeerd begrepen.
                            Reserveer dan maar vast een stoeltje voor me.

Comment

Das een mooi veldje, zou er bijna jaloers van worden ... Gaat volgens mij redelijk volgens plan...
                              1e kweek - Mohan Ram (Done)
                              3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

mooi groen is niet lelijk he

vergelijk dit maar eens met het begin

Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bezig...
                                X