hahaha, eindelijk een probleem wat helemaal niet erg is!!!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs
Collapse
X
-
Heh deels niet nee Het was ineens ook wel lekker licht onderin de tent. Met al die planten die tegen de wanden en elkaar aan leunden kwam er ineens veel meer licht doorheen.
Hou er alleen niet zo van als ze op elkaar gaan liggen, omdat ik dan bang ben dat er toprot in komt.
Zijn overigens vreemd genoeg alleen de kleinere planten aan de voorkant die er last van hebben. Die grotere planten achterin hebben blijkbaar stevigere stelen en die houden zichzelf wel overeind.
Comment
-
Okidoki, weer een weekje verder dus weer een update. We hebben inmiddels krap 9 weken bloei en 11 weken 12/12 achter de rug.
Ik heb de eerste toppen geoogst (plant rechts), maar de rest heeft zo te zien nog wel even nodig.
Overzicht:
20170416_Overzicht_DSC2239.jpg
Roze topje:
20170416_Topje_DSC2240.jpg
De laurierblad pheno:
20170416_Laurier_ZS PMax.jpg
Roze:
20170416_Roze_ZS PMax.jpg
Paars:
20170416_Paars1_ZS PMax.jpg
20170416_Paars2_ZS PMax.jpg
Vooral die paarse en de "laurierblad" pheno hebben nog wel even te gaan.
- Likes 1
Comment
-
Bedankt allemaal. Eerlijk gezegd denk ik dat de planten een probleem hebben gehad met e wortelontwikkeling door ene te zware luchtpomp, maar dat zie ik na het oogsten wel als de wortels uit de bak kunnen. Ach, het zijn nog steeds mooie planten. Alleen wel iets minder zwaar dan het had kunnen zijn
@MZZ, Dat was een paar weken terug ja. Toen heb ik de afzuiger weer bovenaan aangesloten om de temperatuur te verlagen.
- Likes 1
Comment
-
Ja, ik heb nog geprobeerd om tijdens de kweek te wisselen naar een lichtere pomp, maar dat werkte weer niet met de aangesloten luchtstenen. Dat gaf teveel luchtdoorvoer waardoor de kleinere pomp begon te "klapperen". Tegen die tijd was het kwaad waarschijnlijk ook al geschied ook. Dus in plaats van maar de helft van de stenen op de pomp aansluiten heb ik het maar zo gelaten.
Comment
Comment