Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs
Ja zoiets. Ik heb ooit zelfs nog stekken genomen toen ik aan het oogsten was en die waren ook in die termijn wel weer aan het meervingerige blad.
In het geval van de Santanesia duurt het echter al veel langer. Ze waren eindelijk wta in de groei gegaan en ik heb er weer stekken van genomen. Hopelijk blijven die wel in veg. Is ook een soort uitdaging aan het worden
Als je de stekken weer in de groei krijgt zou ik ze overigens niet direct weer inzetten. Beter eerst nog een keer de nieuwe uitgroei stekken en daar moeders van maken. Heb slechte ervaring met een kweek direct met gerevegde stekken (monstercropping).
Ik heb geen zaden meer van Forum Genetics, maar ik heb wel nog McPurple stekken/moeders staan. Daar wil ik hopelijk nog wel een ronde mee doen.
Vooralsnog heb ik nog een rondje Santanesia aan de gang en dat zal waarschijnlijk de laatste ronde dit jaar zijn,want de CV ketel moet vervangen worden.
Zou vooral wat verslagen lezen voordat je gaat beginnen. Als je dan een verslag ziet wat je aanspreekt dan zou je dat soortje ook kunnen proberen bijvoorbeeld. Heb je ook een beetje een voorbeeld hoe de kweek verloopt bij een ander.
Comment