Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

17 x Amnesia haze 2x 600 watt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

17 x Amnesia haze 2x 600 watt

Korting op 420shop
    Hey luitjes , naar een aantal jaar niet op deze site te zijn geweest wil ik toch
    weer eens een kweekverslag bijhouden .. Vorige verslagen waren allemaal
    buitenkweekjes , dit is eigenlijk ook me eerste echte binnenkweek op wat gepruts
    van vroeger na haha .. Tips dus altijd welkom 👌

20 Amnesia haze stekjes waren besteld bij voor mij een nieuwe stekkenboer !
    Eenmaal thuis aangekomen zag ik pas de slechte conditie Vd stekjes , volgende
    keer maar weer terug naar het oude vertrouwde adres, deze had helaas alleen
    geen haze dit keer. Gelukkig heb ik de meeste stekjes er bovenop gekregen op
    3 stuks na (RIP) en heb ik ze na 8 dagen getopt en staan ze nu inmiddels 4 dagen
    in de bloei , ik heb van de eerste week helaas geen foto's meer , mijn excuses daarvoor😓

Opstelling ;
    Tent Mammoth 1,50 x 1,50 bij 2m
    2 x Philips 600 watt hps
    afzuiger 500m3
    17 x 18 liter potten
    Grow mix van Canna

Temperatuur bij lamp aan rond de 29/32 Gr
    als die uitstaat rond de 22 graden

Hier wat foto's waar ze 2 dagen in de bloei staan , tot nu toe steeds root simulator
    meegegeven, meteen ook mijn eerste vraag dan , wanneer zal ik bloeivoeding meegeven !?
    Heb de bloeivoeding van canna ook ! Thanks alvast voor jullie hulp 😊
    Attached Files

Re: 17 x Amnesia haze 2x 600 watt

Als je nou al zo'n tijd bezig bent heh, dan vraag ik me vooral af waarom je met stekken kweekt ?

En straks heb je een kilo Amnesia.
    Gaat dat niet vervelen, of gebruik je medisch ofzo ?
    Ik heb liever 100 gram van 10 verschillende soortjes, dan kun je nog eens afwisselen.

Bloeivoeding is voor als ze bloeien. Als er toppen zijn dus!
    Zolang ze nog goed groeien geef je groeivoeding.

Geen haze ?
    Euh...Amnesia is haze toch ?
    Amnesia = SSH

Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

is die afzuiger niet beetje aan de kleine kant ??

tevens why rootzooi geven ??

en ivm bloeivoeding , mja dat geef je normaal pas van week 1-2 zichtbare bloei, zoals Q al zei

groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Trippi ik heb in het verleden alleen buiten gekweekt he zowel uit zaad als stekken, en moet zeggen
        dat al die x uit stekken kweken me gewoon goed bevallen is, maaRja dit is me eerste echte binnenkweek dus misschien kom ik hier ook nog wel van terug! Ik gebruik niet medisch maar vervelen gaat het zeker niet maar voorzie me maatjes er ook van snappie �� En nee ik zei niet geen haze , tuurlijk is dit haze hahah ik zei dat me oude adresje geen haze stekken had ��

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hey K1 , ik heb de complete set up van een vriend overgenomen die heeft er 1 ronde mee gedraaid en nergens problemen meegehad alleen had hij een aantal plantjes minder verder hetzelfde , thanks voor je reactie ik wacht nog met bloei tot het zichtbaar is , ik lees dat hier nogal verschillende meningen zijn en dat sommigen het meteen al geven ..
        grtz

Comment

Comment

ziet er netjes uit,had ze zelf een weekje langer groei gegeven.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

mij hoor je ni zeggen dat 2 keer 600 ni kan , ik stel me enkel vragen of de afzuiger zwaar genoeg is om het lkkr mooi op temp te houden !! van mij mag i zelfs 20 lampen hangen , boeid mij geen reet

en ivm stekjes , als je goeie stekjes hebt , ist leuker en makkelijker kweken dan met het kut zaad dat tegenwoordig verkocht word door de zaadbanken
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Jaa ik kan dan alleen over buitenkweekjes praten maar daar zaten geen bijzondere verschillen tussen zaad en stekken.. Ik zal vanavond of morgen even weer wat foto's schietenthanks en ik hou t even in de gaten qua temp enzo

Comment

Ben je niet bang dat je met je 2 x 600 watt en alle andere
                  apparatuur gaat opvallen met stroomverbruik, en ook
                  mede daardoor bij problemen gezien word als professionele
                  kweker en niet als hobbyist voor eigen gebruik?

groet O.D.

Comment

beneden de 50 is het een kleine kwekerij mits ze denken dat het voor eigen gebruik is.is hier dus niet het geval omdat de persoon het over kweken voor vrienden had .al gaf je het gratis weg dan was het nog niet voor eigen gebruik dus volmondig ja agent ik rook alles op want wilde 1 a 2 keer een rondje wiet draaien per jaar zodat ik niet meer naar de koffieshop hoef.geef ook aan dat het je goed helpt tegen een medische klacht rugpijn slapeloosheid enz en ik gok dat je bij ontdekking max 20 uur moet schoffelen.ze zijn er nu trouwens over uit wat een grote kwekerij is,dat zijn meer dan 199 planten op een locatie staat zelfs gevangenis op maar bij de eerste keer word het weer schoffelen en hoop gezeik met belastingdienst.ps laat de mensen waar je je stekken haalt en de mensen waar je je spullen koopt buiten het verhaal,kunnen ze alleen maar last van krijgen.
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Thanks voor de tip luitjes ! Tuurlijk ben ik er wel bang voor maar verder is er daar amper stroomverbruik ten opzichte van korte tijd geleden.. en inderdaad rook ik dan alles zelf op wat joremkrank zegt . Fingers crossed

Comment

Vandaag is de zesde dag bloei en tot nu toe nog geen bijzondere dingen te vermelden, er zijn ongeveer 2 achterblijvertjes ten opzichte Vd rest maar vind de rest het aardig doen qua groei en gaan ook de breedte in.. hier wat foto's van gisterenIMG_0600.jpgIMG_0603.jpgIMG_0605.jpgIMG_0606.jpgIMG_0607.jpg

Comment

Davibe

Ziet er leuk uit kerel
                          Schuif me stoeltje aan
                          ik zelf ben ook zo begonnen
                          ik raad je wel aan in de zomer een andere afzuiging aan te schaven als je onder 2x600 blijft kweken
                          ik zelf had ook een 150x150x200 met 2x600 en ging niet zo best altijd in de zomer

Comment

Hey spacehaas , thanks Jaa dat advies zal ik zeker opvolgen !! Heb jij nog een verslag van die kweek !? Dan lees ik hem graag even na fijne feestdagen alvast

Comment

nee helaas had ik geen computer toen meer maar je kan me alles vragen die 150x150 draaid nog steeds met 2x 600

Comment

Bezig...
                              X