Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wat ook help is een lv bevochter aan te schaffen en die lekker vollop te zetten zal je zien dat je temp ook naar beneden gaat plus je lv gaat niet zoveel omhoog er van alleen in de nacht hoe veder de bloei vordert minder zetten want je moet met bloei lv van 40 hebben ongeveer
De dames blijven aardig aan het groeien , ze krijgen meestal om de anderste dag wat te drinkenwel zijn er helaas wat achterblijvers, zie de foto's ! Tips meer dan welkomIMG_0644.jpgIMG_0645.jpg
als je alle grote topt en de kleintjes niet blijven ze een beetje op de zelfde hoogte.als je nog centen heb zou ik zeker een luchtbevochtiger halen eentje van een liter of 6 a 7 is voldoende,en dan na 3 weken haal je hem weer uit je hok.
Jaa dat was inderdaad een optie geweest ja Joremkrank!
Inmiddels staan de plantjes 11 dagen in de bloei en heb gisteravond nog even een paar foto's geschoten !!
Het hok begint zich behoorlijk te vullen inmiddels en de 3 kleintjes blijven helaas nog achter ! Gaan kijken hoe ze t doen ten opzichte van de rest anders haal ik ze er misschien nog wel uit zodat de rest wat meer ruimte heeft ! Hier een paar foto's Vd tiende bloeidagIMG_0769.jpgIMG_0770.jpgIMG_0772.jpgIMG_0774.jpgIMG_0775.jpgIMG_0769.jpgIMG_0770.jpgIMG_0772.jpgIMG_0774.jpgIMG_0775.jpg
tering goede stekken zit een hoop groeikracht in,hier gaat toch wel wat te roken afkomen.zou ze gewoon toch toppen behalve de kleine kan tot 2 weken na 12 12 en de echte ukkies draai je gewoon de nek om
kan er niveel op aanmerken momenteel , de zwakste er uit zoals iemand al aangaf en mss iets minder haze planten op die ruimte , haze houd wel van beetje plek
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Hey Joremkrank thanks man , maar ze waren al een x getopt he naar ongev 10 dagen
@t K1 ; ik wacht denk ik nog heel ff of ze toch niet ineens de lucht in schieten , zoniet dan haal ik er 2 of 3 weg ja zodat de rest ook wat meer ruimte heeft inderdaad ! Thanks guys
Thanks Budhead , hou je zelf ook een verslag bij op het moment ??
Bij deze meteen even de update ;
vrouwtjes staan inmiddels 17 dagen in de bloei en de topvorming begint inmiddels !! Hokje begint
zich behoorlijk te vullen maar op t moment laat ik de drie kleintjes nog even staan , al zijn die nog wel wat gegroeid maar zoals de rest zullen ze niet meer worden !! Tot heden ben ik wel tevreden aangezien de ronde slecht startte met de verpauperde stekkies .. begint nu ook lekker te ruiken verders nog niet veel bijzonderheden te vermelden , foto's maken blijft lastig met me telefoon zal de volgende keer even schieten als de lamp uitstaat !!
Comment