Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ben nu ff bezig met PPP, voor de volgende ronde, en idd heb deze x ook zaai en stekgrond gebruikt en de spruitjes lieten zich al 2 dagen eerder zien dan de snow whites in bat-mix!!!!
@ bear: ik weet het nu wel zeker,zaai en stekkengrond is het beste voor het boven laten komen van de zaden...
@ markster: ik hoop ook op de batmix,dat de planten niet te ver achterstaan op de andere! maar tot nu toe is er bij de batmix nog geen leven te zien!
hier ff een kleine update van de bovengekomen zaden,er staan er 7 fier omhoog in de zaai en stekkengrond... in de batmix is er nog geen teken te zien van leven!
eerste 5dagen van de groei wortelstimulator meegegeven met een ec van 0.2
de ph-waarde is 6.2ph
de planten krijgen morgen ook eens een douche met plagron cropspray (het is de eerste keer dat ik het gebruik,dus we zullen die ook eens testen dan! deze zou normaal gezien de celvermeerdering in de plant verdubbelen).
hier en picca van de gehele tent,
hier een picca van een spruitje die het erg naar zijn zin heeft,
hopelijk komen de andere 2 zaden ook nog boven de grond maar ik heb er geen goei zicht op...
als er verandering is in de tent dan update ik nog wel eens!
Hey Haze dat gaat best goed he, je spruitjes nemen al mooie vormen aan Jammer dat die twee het nog niet doen. Ik ben wel benieuwd wat die Cropspray gaat doen, wat is dat precies en waardoor verdubbelt die celvermeerdering dan?
@ ijscoman: de cropspray bevat een uitgekiende combinatie van organische enzymen,sporenelementen en groeistimulatoren...
de aminozuren in cropspray zorgen voor een snelle celvermeerdering in de plant!
er ontwikkelen zich veel meer zijscheuten en een sterker zwaarder vertakt wortelstelsel...
wordt gebruikt bij moederplanten, stekken, of tijdens de groeifase!
je kan cropspray ook gebruiken voor zieke planten en het sluit het risico van overbemesting en onderbemesting uit!
ik heb gistere de planten helemaal nat benevelt met de cropspray en wat zag ik juist toen ik eens ging kijken de planten waren gelijk zot gegroeid,ze hebben op 1 dag een volledige internode gegroeid en de volgende internode staat ook weeral bijna open... nice productje vind ik
hier ff een vergelijking
dit is een plant toen hij werd ingespoten met cropspray,
dit is de plant 1 dag later,
en zo ziet de tent er nu uit,op deze foto kan je de spruit in de batmix ook zien staan en volgens mij gaat hij niet overleven...
Comment