Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Na een week en nog niet droog, takjes deden geen knak. Meestal is het wel eerder gepiept da droge!
LV 60% en 20 graden in droogruimte, ruikt wel al minder vers bij binnenkomst, nog maar een paar daagjes wachtten dan..
Santa stekkie gaat goed buiten en die kan binnenkort in het bos gezet worden, dit jaar geen drie tuinen, maar slechts eentje, en pas laat beginnen. Paar staan er nu voor te groeien in eigen tuin maar die mogen hier niet meer bloeien. Die revegger stinkt al en de andere stek gaat als een speer, vier eigen kweek van de santa x double fun. Ernaast staat de absint en peppers, veels teveeel pepers maar hebben wel al bloemetjes en kleine groene bolletjes. Binnen is de kaneelplant opgekomen, woohoo!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Prachtige opbrengst!!! Ik denk dat wij ongeveer evenveel roken. Bij mij is dat een 6 gram/week. Ik ben nooit echt stoned, meer een chill gevoel over de avond.
Geniet ervan!
Gisteren de kleinste plant, 17 gram geprobeerd, en die typische Santa geur en smaak zit er goed in net nog laatste stukkie jointje op met een bakkie koffie. wist meteen weer waarom ik die Santa Maria aan het kweken ben.. Lekker spul hoor! LV in potje is 49% en zal ze straks ff ploppen en allemaal voorzien van zo'n LV metertje. Ff bedenken nog wat voor lekkers ik ga eten nog..
Learn how to make Garlic Spaghetti (Spaghetti Aglio e Olio)! Visit http://foodwishes.blogspot.com/ for more info and over 500 more original video recipes! I ...
Kaneelplant ? Leuk.
Da's iets wat ik nou nog nooit gekweekt heb
Ohja, mooie oogst enzo, maar ik had natuurlijk niet anders verwacht van je.
Wiet heb je nooit teveel, en de gewenning bij Santa valt erg mee vind ik zelf.
Van pepers kun je ook prima hete sauzen, flakes of poeder van maken.
Ik kan daar ook niet al teveel van eten, maar het is ook leuk om weg te geven.
Ik heb eens hete perziksaus gemaakt, dat was goed te doen.
Nja, er zijn overal wel receptjes te vinden, en anders even op het forum van habanero kijken.
Comment