Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx!
Bijna de helft is boven gekomen, de andere helft staat ook een stuk lager en wellicht wat kouder als het hoogste plankie.
Als ze morgen niet boven zijn draai ik de boel om. Heb de plastic kappen eraf gehaald en nu mogen ze aan de bak die kleintjes
alles uitgekomen alle 27, heb ze net voor het eerst sinds het inwateren een beetje water gegeven. Potjes zijn erg licht. Staan ook onder 24 uur TL dus dat droogt best snel uit. Beetje strek en wat scheefjes, tl wat dichter erop gezet en de verschillende hoogtes van de potjes is niet handig. Wilde eigenlijk nieuwe potjes kopen, rozenpotjes die zijn wat hoger. Maar is er niet van gekomen. filedata/fetch?id=1267787&d=1553858192&type=thumb
The Accountant filmtip van de week
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Rook nu alleen nog maar puur, geen tabak meer. Af en toe is de joint keihard en rookt ie moeilijk. Denk dat ie dan iets te droog is en maak een wat nat. Dat scheelt wel. Raar gezicht vind ik het wel en suck erop maar gebeurt nie veel. Rookt dus wel iets moeilijker dat puur, heel vaak de steker etbij. Vind het wel beter als met shag. Misschien omdat mijn eigen shit niet zo sterk is.
Morguh grey
Supergoed grey je wiet smaakt PUUR 1000 000 keer beter dan met tabak i
Heb je een hard stickie probeer de wiet niet te fijn te malen en niet te strak draaien dan trekt t wat beter
grey je weet waar bovenstaande foto gepost gaat worden he
Haha thanx Nonsense, inderdaad iets te fijn aan het malen..
eigen gekweekte pepers zijn bijna droog, had ze moeten snijden denk ik voor het drogen. Dat handje vol is zwart geworden en ze zijn nog een beetje zacht. Ze liggen nu op de TL bak met zo'n 25 graden met lv van 39 % denk dat, dat wel sneller gaat zo..
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Last edited by Greyvol; 20 January 2017, 09:58.
Reden: Oja pepers bijna vergeten, lagen nog in de growroom te drogen
Kom derbij, gezellig!!
Plaatjes uploaden gaat niet altijd goed. Heb ook heel weinig geduld moet ik erbij zeggen
toch 5 min gewacht met uploaden 1 foto, best knap, al zeg ik hetzelf..
ben wel fan van de Santa maar nog niet tegengekomen in de shop, ga ik zeker proberen als ik het zie en proeven of ik verschil merk
Samantha Fox performs her UK Top 40 hit, Santa Maria, live at Finsbury Park in London for 'Big Gay Out', the 2004 Gay Pride which took place on 3 July 2004.
Comment