Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
This is how I force my pepper plants to produce all year long. My Indoor Setup: https://plus.google.com/118382364204627409312/posts/5Cr9CWGsoDG Hydroponic Nu...
Dwingen om het hele jaar te produceren, nja, dat doen pepers uit zichzelf volgens mij, die hoef je niet te dwingen.
Als de omstandigheden goed zijn blijven ze bloeien en kan je ze ook gewoon overhouden.
Pft, ik moet de mijn ook eens buiten gaan zetten, ze zien er bleekjes uit onder de cobs na de laatste rigoureuze snoeibeurt.
Af en toe wat water geven helpt ook wel misschien..
De eerste bloei verwijder ik altijd, dan komen er meer knoppen terug, maar ondertussen hangen ze weer vol dus het wordt tijd voor wat zonlicht.
Ik wilde ze dit jaar eens buiten de kas zetten, maar het is nog wat koud eigenlijk eh..
flink knijpen in de bol met wiet en bij de tweede keer kwam er toch nog 14 gram uit. Dus meteen ook maar een reep choco erbij gemixt. 1:10 om te proberen hoe het valt. Daarna heeft de hond dus mijn handen gelikt, vraag me af hoeveel gram ze binnen heeft gekregen. Hoeveel boter blijft er aan je hand plakken? Geen idee. filedata/fetch?id=1279838&d=1554149493&type=thumbfiledata/fetch?id=1279843&d=1554149493&type=thumb
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.
Thanx Vaperke, ruikt heel sterk en smaakt naar wiet
heb 380 gram wietboter overgehouden, van de 500 gram, blijft toch nog best wat boter achter in het restmateriaal. Niet verwacht of te weinig spierballen voor het uitknijpen.
Heb net weer een groter stukje op, altijd moeilijk om te bepalen hoeveel voldoende is.
vingerslikken was zonder de choco, alleen de wietboter. Hondje werd er niet rustig van.
choco is inderdaad niet goed voor honden..
Nice, leuk om te zien hoe je dat doet. Zelf nooit met edibles bezig geweest, ben niet zo'n keukenprins. Vroeger wel eens spacecake gegeten, maar vond dat erg lastig doseren, ben nu gewoon al blij als ik wat wiet van m'n plantjes kan halen en het knipafval kan omzetten naar wat ice-hash.
Thanx! Hep veel hulp gehad van een vriendin, alleen het afbakken heb ik 'zelf' gedaan
Ruikt en smaakt ontzettend naar de wiet, heb er kleine stukjes van gemaakt, 1 a 2 cm blokjes. Eentje word je lekker rustig van en van twee ga je vliegen! Eerste dag natuurlijk teveel op
Comment