Nice! Maar stinken geloof ik niet, volgens mij ruikt het heerlijk (tenzij je fishmix aan het snuiven bent)... Keep them going
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Santa Maria van SpeesCees
Collapse
X
-
Mooie plantjes.
Ze lijken wat licht, beetje bladvoeding ? Of misschien komt 't door de foto, idunno.
Een calyx is uitgebloeide vrouwelijke voorbloei, dus dat zal het niet zijn.
Misschien beslist de plant nog anders en wordt het een misvormd blaadje, dat kan nog.
Maar zou rekening houden met man.
Ik gebruik altijd gekleurde rietjes, en dan laat ik ze nog even staan.
Rood voor wat ik denk dat vrouw is, en blauw voor verdachte voorbloei.
Comment
-
Ze zijn wat lichtjes groen, mocht best wat bladvoeding bij vandaaag maar had geen zin in die fishmeur!
goed gezien Q, thanx!
handige tip ook weer met die rietjes.
en inderdaad mV stinken is het niet, hard ruiken ze!
heb er al tien apart staan die ik er beter uit zien, althans dat denk ik dan
er is maar plek voor negen vrouwen boven. Paar potten minder deze keer, stond erg vol vorige keer, vandaar. Al lijkt het nu wat aan de lege kant. We zullen zien wat er overblijft.. Begin een klein beetje ongeduldig te worden..
Comment
-
Haha die windhond is zooooo gaaaaaf!!
ik ben het vorig jaar vergeten te maken, maar rabarber extract als bladvoeding ruikt super lekker!! Dat is gewoon lekker om te spuiten, die fishmix. Tja... En heermoes extract ruikt naar ouwe pis, wat die kwekers toch allemaal moeten doorstaan hahaha en hou op over die Neem!
Comment
-
Das de ruimte achter de zelfgemaakte nylonkousen filter aanvoerkanaal. Houd niet genoeg tegen en is ook nog een lichtlek!
zit te denken aan wat van die wasemkapfilters er tussen te proppen. Netjes schoon al met de stofzuig was zo gepiept. Nu nog iets maken tegen licht vooral. Heb ook zwarte verf voor de binnenkant, maar die klus zie ik niet zi zitten. Binnen gaan lopen kliereren in luchtkanalen met verf, maargoed ik dwaal af
thanx, ze staan er mooi bij, wortels had ik meer verwacht, maar geeft niks, ben ik nog mooi op tijd met overpotten. Vind hetzelf allang tijd met die kleine potjes. Ik had geen 27 smartpotten dus dan maar deze kleine.
Comment
-
Wasemkapfilter, kweet ook niet of dat zo heet. Maar bij de action een zakkie met wit filterdoek in een bocht in het kanaal gepropt en geen lichtlek meer. Lichtlek was ook best wel groot, vandaar de bananen vorige keer. Stom zeg, die twee pantykousen zaten eral omheen maar dat doet qua licht niet zo bar veel..
Comment
-
filedata/fetch?id=1272900&d=1553858517&type=thumb Update!
filedata/fetch?id=1272895&d=1553858516&type=thumbfiledata/fetch?id=1272898&d=1553858517&type=thumbfiledata/fetch?id=1272896&d=1553858517&type=thumb
ze staan onder de hps, op 100 cm om even te wennen. Ik had het ook warm ghehe
helaas nog op 24/0 omdat het licht de kamer uit straalt. Dacht het gefikst te hebben maar nada, morgen weer een dag en dan ga ik met de zilvertape aan de slag. Ben wel blij dat de damens boven staan, vandaag weer flink wat mannetjes ertussen uit gehaald. Heb nu nog vier reserve santa over. Die staan nog onder de TL.
filedata/fetch?id=1272902&d=1553858517&type=thumbfiledata/fetch?id=1272899&d=1553858517&type=thumbfiledata/fetch?id=1272904&d=1554149491&type=thumb
Beetje kaal nog en drie potten erbij zou gemakkelijk gaan, maar het was iets te druk vorige keer vandaar de drie potten minder. Achteraf niet zo slim en misschien zet ik er nog drie bij. Heb ze tenslotte klaar staan, alleen geen smartpot meer. Dus een paar zullen dan later van start gaan, lijkt me zonde om geen gebruik te maken van de ruimte nu.
filedata/fetch?id=1272897&d=1553858517&type=thumbfiledata/fetch?id=1272901&d=1553858517&type=thumbYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.
Comment
Comment