Top greyvol goed om te horen dat je weer lekker thuis bent.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Santa Maria van SpeesCees
Collapse
X
-
Stinkt behoorlijk in het kamertje nu
toppen beginnen goed te zwellen, beetje aan de grote kant.. Dat wel..
lekkeruur wat ouwe films gekeken als Rolling Thunder, Coffy en Pretty maids all in a row! Favorite films van Quintin Tarantino. Zeker de moeite waard
en genieten van het lekkere weer natuurlijk!
Comment
-
Plaatjes verdwenen bij het invoegen van de QT link, achja, nog een keer!
filedata/fetch?id=1278960&d=1554149492&type=thumbfiledata/fetch?id=1278961&d=1554149492&type=thumb
Agent Orange tegengekomen..
filedata/fetch?id=1278962&d=1554149492&type=thumbfiledata/fetch?id=1278963&d=1554149492&type=thumb
De Santaatjes
filedata/fetch?id=1278967&d=1554149492&type=thumb De kleine pepers, sommige heb ik getoptYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.Last edited by Greyvol; 11 April 2017, 17:18.
Comment
-
Ubatuba Cambucci (Capsicum baccatum)
beetje vreemd gevormde pepers, leek me wel geinig. Heb die van vorig jaar nog niet op, kan niet tegen peper hahaha.
image.jpg
de kleinste staat het verst van de lamp en die bloeit heel mooi. Wilde het gewoon zo laten staat. Staat zelfs buiten de bak, dus helemaal niet veel licht. Sta daar ook van de kijken. Het is al een beetje heet in de kamer, dus denk dat ik het maar laat staan. Heb ze al op andere plekken gezet en de langste aan de buitenkanten. Groei is er nu wel zo'n beetje uit. Zal straks eens nameten wat de afstanden zijn. Heb deze keer een bom licht in het begin gedaan en daarna steeds wat minder. Ook omdat het te warm werd.. Heat spreaders en de afstand groter.
Comment
Comment