Daar zijn we weer met de volgende ronde en mn nieuwe setup.
Scrog 9x Critical kush van Barneys farm gekocht via wietzaadjes.nl
Sj Dr120
Lumii 600w hps met een dimbare evsa
Lumii max reflector
Softbox Torin mdf 500m3
Can-lite filter 600m3
2x Sj Monkey fan
9x pvc pot 25l
voeding en medium Biobizz
lightmix
allmix
wormenmest
biogrow
biobloom
bioheaven
topmax
fishmix
algamic
canna pk 13/14 ( ja idd wat raar voor sommige, een bio voeding gecombineerd met een mineraal voeding. Ik ben er nog niet zeker van maar misschien wil ik dit deze kweek proberen gedurende 1 week tijdens de bloei.)
Vanochtend om 10.00u heb ik 10 zaden verdeeld over twee glazen gevuld met spa en waterstof peroxide 3% (1 deel peroxide 5 delen water.)
De glazen staan nu in de propagator in de tent en gaan morgen ochtend in potjes van 8x8 met light mix, die vervolgens weer in de propagator gaan onder 250w hps.
Wish me luck
De poll is;
PK 13/14 COMBINEREN MET BIOBIZZ??
Scrog 9x Critical kush van Barneys farm gekocht via wietzaadjes.nl
Sj Dr120
Lumii 600w hps met een dimbare evsa
Lumii max reflector
Softbox Torin mdf 500m3
Can-lite filter 600m3
2x Sj Monkey fan
9x pvc pot 25l
voeding en medium Biobizz
lightmix
allmix
wormenmest
biogrow
biobloom
bioheaven
topmax
fishmix
algamic
canna pk 13/14 ( ja idd wat raar voor sommige, een bio voeding gecombineerd met een mineraal voeding. Ik ben er nog niet zeker van maar misschien wil ik dit deze kweek proberen gedurende 1 week tijdens de bloei.)
Vanochtend om 10.00u heb ik 10 zaden verdeeld over twee glazen gevuld met spa en waterstof peroxide 3% (1 deel peroxide 5 delen water.)
De glazen staan nu in de propagator in de tent en gaan morgen ochtend in potjes van 8x8 met light mix, die vervolgens weer in de propagator gaan onder 250w hps.
Wish me luck
De poll is;
PK 13/14 COMBINEREN MET BIOBIZZ??
Comment