Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
groot probleem mensen 1 plant van de 2 grote vertoont nu enkele gele bladeren voeding tekort of teveel kan niet en water tekort en teveel ook niet en toch zien bladeren geel xd wat is er mis met mijn plantje???
zou ik gele bladeren er tussen uit halen?
en 2e probleem men planten lijken ook niet meer te groeien kan iemand me vertellen wat het is aub
2e probleem men planten lijken ook niet meer te groeien kan iemand me vertellen wat het is aub
Een plant groeit in principe altijd. Als je hem niet boven de grond ziet groeien is hij onder de grond bezig met wortelstelsels aanleggen. Je moet je pas druk maken als je hem niet ziet groeien en heel slecht ziet worden. In een later stadium van een plant kan hij dit tegenlijk: Boven de grond groeien en onder de grond.
Dus maak je niet druk als je je plant een aantal dagen niet ziet groeien. Meestal als dit is geweest gaat je plant hard groeien omdat hij zijn wortelstelsel flink uitgebreid heeft.
sinds hier hebben ze al gele blaadjes en het stiopt maar niet heb alles al geprobeerd en toen kregen ze nog geen voeding en nu met voeding krijgen ze het nog harder xd
Comment