Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje nonamehaze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje nonamehaze

Dat gaat wel lukken iszo..thanks

Kwa gewicht had het een heel stuk beter gemoeten, maar voor de rest zul je me zeker niet horen klagen....thanks

Comment

Das minder spliffie83..gaat weer geld kosten....en dan ook nog anderhalf uur rijden....vindt het al lang dat ik er 20 min over doe om bij een shop te komen.

Comment

Daar had zeker heel veel meer uit moet komen, maar er zijn wat dingen niet echt naar wens verlopen, dus er is nog heel wat verbetering mogelijk spliffie83..Ging deze keer in eerste instantie om de de mooie foto's voor mijn eigen site, en die heb ik deze ronde een paar mooie kunnen schieten..volgende ronde gaat er flink getopt worden, zeker weten dat de opbrengst dan een heel stuk hoger gaat liggen..

Comment

Dat doet ie zeker..thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nonameseeds View Post
            Weedy Weedpecker VAN HARTE GEFELICITEERD..U heeft een PM..Natuurlijk ook weer even wat plaatjes geschoten van wat droog spul..

Zo dat was het nu voor heel even..zal nog wel wat foto's plaatsen van de komende olie sessie..De groene groeten

Yoehoeee, thanx! Stuur maar hierheen die zak

Mooie oogst man, kwaliteit ziet er toch wel super uit
            Last edited by westport; 22 July 2009, 18:13.

Comment

Hahaha thanks..kwaliteit is super..en het smaakt dank zij de bio kweek helemaal niet scherp in de keel

Comment

Does normaal ik wil da OOK
                God was never on your side..

Comment

Dat geloof ik best belladonna

Comment

ziet er goed uit man
                    hoe smaakt je wietje ??

Comment

er kan idd meer vanaf maar doen met je het kweken ook al serieus onder knie hebben, toch een mooie opbrengst, laat het je smaken!

Comment

*maar dan moet* bedoel ik dus

Comment

De echte smaak moet nog gaan komen darkiess..maar ze is al lekker zacht voor de keel, dus dat beloofd heel wat..

Was me al gelukt om het te ontcijferen tommy guns..weet welke fouten ik heb gemaakt..dus met het gewicht komt het de volgende ronde wel goed....en smaken doet ie me al zeker..heb vandaag het gas besteld voor de hasholie..die samen met de wiet is straks dodelijk..

Comment

Dat ziet er lekker uit

En toch een mooi gewicht dacht ik zo
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Hij is ook heel erg lekker Wierie Wierie thanks..het gewicht is niet echt slecht maar ik weet dat het een stuk meer had kunnen zijn als alle dames plaats genoeg hadden gehad..ga me ook eens flink verdiepen in de verscheidene boosters op de markt, misschien dat ik daar nog verbetering in kan vinden..

Comment

Pk booster is niet biologisch spliffie83..maar dat werkt wel heel goed....met de canna ben ik jaren geleden ook met mijn eerste kweek biologisch begonnen..was niet zo'n best jaar (wat niet aan de canna heeft gelegen hoor)..heel veel succes met je aankomende ronde..

Comment

Bezig...
                                X