Jaja medekwekers, blowers en lezers het is alweer tijd voor de volgende kweek! Het is hier nu veel te stil, ik wil die afzuiger horen.... euhh maar niet te luid natuurlijk...
Dit is kweek nummer 4 en ditmaal zoals de titel al doet vermoeden, zaden van Greenhouse. Dit lijkt me een goede zaadbank dus ben zeer benieuwd wat ik in huis gehaald heb. Ditmaal ga ik voor 5 planten i.p.v. 7 1/2 en dit zijn
1. Big Bang
2. Great White Shark
3. Lemon Skunk
4. Trainwreck
5. White Rhino
Een aantal van deze soorten zie ik nu ineens veel op dit forum dus kan mooi even kijken hoe ze eruit zien Deze 5 ga ik zometeen lekker in de watten leggen en ik hoop dus snel op de geboortefoto's! Als er 1 of 2 niet uitkomen zal het nog misschien wat veranderen.
De tent is nog niet helemaal klaar. Nieuwe koolstof filter komt volgende week dinsdag en heb ook nieuwe ventilatoren besteld. Wel heb ik een nieuwe 600 watt lamp. Ditmaal niet van Philips maar van het merk Sylvania, om eens even te testen. Deze was 30 euro dus hoop dat ze lekker schijnt op de dames. Verder heb ik weer de vertrouwde opstelling:
Homebox 120x120x200
500 afzuiger met 200 koolstoffilter
philips 600 watt vsa
1x Sylvania GrowLux 600 watt lamp met mokerslagkap
Eurotech tijdklokschakelaar met relais
3x ventilator Hurricane 15cm blad met clip (in bestelling)
1x Vivaria Mistmaker
Eurotech thermostaat en fancontroller
Min./max. temp/lv meter
3x 20 liter potten en 2x 22 liter potten
5tal kleine potjes met "gewone" aarde
Growshop aarde B&J Gold Special 50
Rhizotonic, Canna Vega, Canna Flores, Cannaboost en PK 13/14 van Canna
Zo en nu eerst die zaden doen, des te sneller heb ik de eerste pics!
Peace
Dit is kweek nummer 4 en ditmaal zoals de titel al doet vermoeden, zaden van Greenhouse. Dit lijkt me een goede zaadbank dus ben zeer benieuwd wat ik in huis gehaald heb. Ditmaal ga ik voor 5 planten i.p.v. 7 1/2 en dit zijn
1. Big Bang
2. Great White Shark
3. Lemon Skunk
4. Trainwreck
5. White Rhino
Een aantal van deze soorten zie ik nu ineens veel op dit forum dus kan mooi even kijken hoe ze eruit zien Deze 5 ga ik zometeen lekker in de watten leggen en ik hoop dus snel op de geboortefoto's! Als er 1 of 2 niet uitkomen zal het nog misschien wat veranderen.
De tent is nog niet helemaal klaar. Nieuwe koolstof filter komt volgende week dinsdag en heb ook nieuwe ventilatoren besteld. Wel heb ik een nieuwe 600 watt lamp. Ditmaal niet van Philips maar van het merk Sylvania, om eens even te testen. Deze was 30 euro dus hoop dat ze lekker schijnt op de dames. Verder heb ik weer de vertrouwde opstelling:
Homebox 120x120x200
500 afzuiger met 200 koolstoffilter
philips 600 watt vsa
1x Sylvania GrowLux 600 watt lamp met mokerslagkap
Eurotech tijdklokschakelaar met relais
3x ventilator Hurricane 15cm blad met clip (in bestelling)
1x Vivaria Mistmaker
Eurotech thermostaat en fancontroller
Min./max. temp/lv meter
3x 20 liter potten en 2x 22 liter potten
5tal kleine potjes met "gewone" aarde
Growshop aarde B&J Gold Special 50
Rhizotonic, Canna Vega, Canna Flores, Cannaboost en PK 13/14 van Canna
Zo en nu eerst die zaden doen, des te sneller heb ik de eerste pics!
Peace
Comment