Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo maar weer even een update, dag 58/ bloeidag 28. Dat is dus 4 weken gerekend vanaf de eerste pistels. Alles gaat naar wens en heb maar even wat foto's gemaakt vlak voordat het licht aanging
De toppen beginnen overal wat dikker te worden en ook de Trainwreck 2 is gelukkig gestopt met het in de lengte groeien. Ze ziet er raar uit met haar geknakte top De Great White Shark maakt haar naam waar en zijn beide al aardig besneeuwd. Volgende week komt de PK13/14 van Canna er maar weer bij voor een weekje.
sodeknetter wat een mooie donkergroen bladige, lekkere vette met poedersiuker bestrooide lollies heb je daar, mega mooi man. snap ineens je naam ghehehe dat word smullen.
@ Belladonna, ik ben ook zeer tevreden met het verloop van dit kweekje en neem de lelijke blaadjes maar voor lief.
@ Weedy Weedpecker, de Trainwreck en de Lemon dikken nog niet zo snel aan maar die Sharks zeker wel. Ik hoop dat je gelijk hebt
@Monty, thanks man en ja zo kan je inderdaad een link leggen met m'n naam haha Hier kan een Magnum niet aan tippen Mooi groen zijn ze zeker, dat heb ik wel eens anders meegemaakt dus hoop dat het zo lang mogelijk zo blijft.
Update dag 66, bloeidag 36. Ik ben dus bezig in week 6 van de bloei en het gaat lekker. Hier en daar een geel of lichtgroen blaadje onderin maar verder niets bijzonders. De Sharks krijgen al wat bruine haartjes dus die liggen op schema en gok op een drie weken. De Lemon heeft nog wel lang te gaan.
De geknakte Train maakt een hele dikke top aan, de stam ligt horizontaal en de topjes groeien naar boven. Hier nog niets bruins te zien en is ook nog volop bezig dus. De Trainwreck 1 ziet er toch heel anders uit en ruikt lekker. Geen extreem dikke toppen aan deze maar wel mooie. Foto's van 2 dagen geleden:
Foto 1- Trainwreck 1
Foto 2, 3 en 4- White Shark 1
Foto 5 en 6- Top horizontaal Trainwreck 2
Foto 7- Lemon Skunk
Foto 8 en 9- White Shark 2
Foto 10- White Shark 1
Foto 11- Lemon Skunk vertakking
Voeding Canna Terra 2ml/l, Canna PK 13/14 3ml/l en Cannaboost 5ml/l om de twee dagen. Ze krijgen dagelijks rond 1 liter water. Na de PK weer volle dosis Terra. Dan nog 1 of twee weken en een weekje water voor de Sharks
@ Misty, dank je wel, altijd leuk die complimenten! Het ruikt hier inderdaad stevig. Afzuiger draait volop maar dat helpt niet echt meer
@ Miss Greenthumb, ziet er heel lekker uit op die foto! 1.4 da's wel veel zeg Dat knippen is altijd even vervelend maar ja dat hoort er nou eenmaal bij en je krijgt er wat voor terug natuurlijk. DNA Genetics, dat lijkt me ook een goede zaadbank.
Weer even een update dag 70, bloeidag 40. Aanstaande dinsdag staan ze 6 weken in de bloei en de beide sharks hoeven niet heel lang meer. Die twee krijgen dus hun laatste voeding en dan moeten ze het zelf maar uitzoeken. Die zijn dus met 1-2 weken wel klaar. Komt mooi uit want dan heb ik eindelijk vakantie.
De Lemon en beide Trainwrecks moeten zeker nog wat langer. De geknakte Trainwreck is iets topzwaar geworden en is wat omgebogen. Haar heb ik maar met touwtjes vastgemaakt
Dan maak ik me nog zorgen om mijn mooie Trainwreck 1. Hier kan ik niet goed bij omdat de rest ervoor staat maar als ik me focus lijkt het of ik van afstand een mannelijk balletje zie Als dat zo is staat daar een stiekeme herma. Ik hoop dat ik me vergis want ga niet slepen met de boel en dat is nu toch al te laat. Misschien verklaart dat waarom ze nog niet superdik is en er heel anders uitziet dan haar zusje Kan gelukkig geen zaadvorming vinden in de toppen waar ik wel bij kan.
Foto's van de dames natuurlijk
Foto 1,2,3 en 4- Great White Shark 1
Foto 5 en 6- Lemon Skunk
Foto 7 en 8- Trainwreck 2
Foto 9 en 10- Trainwreck 1
Foto 11, 12 en 13- White Shark 2
Foto 14 en 15 White Shark 1
Tent dag 77, bloeidag 47. De planten staan overmorgen 7 weken in de bloei en nu heb ik bij de White Shark 2 toprot ontdekt en dat in de hoofdtop op twee plaatsen en in twee vertakkingen. Ik heb alles er tussenuit geknipt en hoop dat het hierbij blijft. Het komt vast door de broeierige warmte van afgelopen dagen
Ik wilde de beide Sharks nog een week laten staan of zeggen jullie van omhakken voor het te laat is De pistels zijn voor 50-60% bruin maar er zijn ook nog veel nieuwe witte dus advies is welkom.
Foto's van de plant die halve toppen mist door de toprot
Comment