Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

netjes netjes netjes volg je
    Schutto In tha house

Comment

UPDATE DAG 21:

Even een korte update. Afgelopen zaterdag (4 dagen terug) heb ik m'n lieverd getopt... of altans... dat denk ik... en dat wil ik dan ook graag weten. Wat heb ik gedaan?! ;p Het heeft nu 4 stengels waaraan aan ieder 2 blaadjes groeien met in het midden een nieuwe groeischeut... Wie weet wat ik heb gedaan en of het uberhaupt gelukt is? Thnx!
      Attached Files

Comment

nice man en levert toppen nou stress aan je plant op? en zo ja, hoeveel?
        zien er mooi uit heb de mijn zaadjes al een dag in de grond
        keep up the good work!

Comment

Toppen is goed gelukt zo te zien. Nice job

@Chriszke043, toppen levert idd wat stres op.

Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

@westport: Thanxs voor je reactie wederom! Zonder jou had ik iedere dag toch vrij zenuwachtig zijn geweest . Het is dus in ieder geval getopt. Alleen ik heb zegmaar 4 stengels met daaraan 2 bladeren en een nieuwe groeischeut... Is dat niet een fim dan? Bij het toppen krijg je er toch enkel maar 2?

@Chriszke043: De plant vind het toppen inderdaad in eerste instantie naar. Maar zolang andere 'basis' factoren in orde zijn heb ik het idee dat er niet veel mis kan gaan. Met 'basis' factoren bedoel ik dat de temperatuur constant blijft (bij mij snachts tussen de 19 en 20 graden en overdag tussen de 25 en 26), een goede lamp, voldoende verse lucht (via afzuiging) en uiteraard voldoende water. Wat denk ik ook erg helpt is de Rhizotonic die ik nu al een paar dagen geef. Na het toppen heeft ze, zoals gebruikelijk kort even stil gestaan, maar na 3 dagen zag ik al weer duidelijke beweging. Het gaat nu ook weer echt hard. Ik zal zondag weer even updaten hoe het er mee staat. Ze gaat trouwens vanaf morgen op 12/12

Comment

UPDATE DAG 25:

En weer eens een update na dag 25 Het gaat nog altijd goed. Inmiddels staat ze nu al 2 dagen op 12 uur. Ook krijgt ze sinds vandaag canna terra flores en bloombastic (van Atami), beide de aanbevolen dosis. Zoals te lezen in mn eerdere posts is ze dus vorige week getopt. Inmiddels heeft ze vier prachtige vertakkingen bovenop. Volgens mij belooft dat dus in ieder geval vier dikke toppen!
              Attached Files

Comment

UPDATE DAG 32:

Na een weekje van rust en stilte maar weer eens een update . Er viel ook eigelijk weinig te vertellen dan dat alles goed gaat. De foto's zijn van gisteren. Heb vandaag een stuk of 6 van de wat grotere bladeren er tussen uit geplukt. Deze hingen beneden in de plant waar niet al te veel direct licht kwam. Dus om te verkomen dat de plant teveel energie verspilt aan die bladeren heb ik die er even tussen uitgehaald.
                Attached Files
                Last edited by mrmayo; 14 June 2009, 15:45.

Comment

Netjes man, ze gaat idd wat meer toppen krijgen.
                  Plant ziet er mooi en gezond uit. Niet teveel blad verwijderen, zijn essentieel voor de plant.

Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                  Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

gewoon stukje bij beetje een blad verwijderen niet 10 te gelijk maar bijf elke dag 1 blad , en niet teveel bladeren er af plukken , voor de rest ziet het er zwaar goed uit

mooie compacte plant met veel internodes

Comment

Ik vind het ook een zeer mooie plant! Heel netjes Mr. Mayo!

Comment

Nice !! En zeker niet teveel bladeren wegnemen, in je enthousiasme kun je haar zo de nek omdraaien. Knuffelen, niet dooddrukken

Keep it up !
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Heb er een kleine week uitgelegen wat betrefd internet... Vandaar die ietwat late reactie...

@westport: Thnxs! Heb misschien iets teveel bladeren weggehaalt maar ze doet het nog altijd goed! Al heb ik tot mijn schrik vannochten op enkele blaadjes een soort wit poeder aangetroffen. Lijkt sterk op meeldauw! HELLUP

@darkies: Waren 6 flinke bladeren, dus tja, misschien ietwat te enthousiats. Het lijkt er nu echter op dat het allemaal erg meevalt, ze gaat als een speer. Behalve dan dat ik dus denk dat ik wat meeldauw heb ontdekt...

@ijscoman1: Thnx! Ben er zelf ook erg trots op Tis m'n eerste kweekje ooit, als het dan zo lekker gaat

@flip hasjkip: Ik blijf knuffelen misschien soms iets te hard maar ze kan wel een stootje hebben. Zometeen maar weer eens voor der gaan zingen

UPDATE DAG 39:

Nu dan tijd voor de update. Ze is nu echt aan het bloeien geslagen. Overal op de plant vormen zich kleine topjes. Ziet en ruikt heerlijk!

Ik denk alleen wel dat ik een probleem heb... Achterin de kast heb ik op mn plantje dus een soort wit poeder op de blaaderen gezien. Beetje gezocht op het forum, en het lijkt het meest op meeldauw. Ondanks dat ik las dat veel niet geloven in de melk ga ik het mooi wel proberen. Je moet wat!

Wat kan ik eventueel nog meer hier tegen doen. Is er niet een manier om de bladeren dagelijks soort van te wassen? Ik heb maar een plant en het zit tot op heden op enkel 3 tot 4 blaadjes in minimale hoeveelheid. Dus melk en elke dag met een natte doek de meeldauw eraf vegen?

En als dat niet werk, waar vind ik eventueel bestrijdingsmiddelen? Bij een tuincentrum? En wat zoek ik dan? (Ik woon in denemarken dus tips naar winkels in nl of be zijn vriendelijk...maar niet echt bruikbaar

Hier wat foto's:

Op foto MeelS en MeelM (express wat groter gelaten) is de meeldauw te zien...
                          Attached Files

Comment

Even kort; het stink naar warme melk in de kast, maar die rommel is wel mooi van de blaadjes weg! Weet nog steeds niet zeker of het nou meeldauw was, maar nu het weg is intresseert me dat ook nog maar weinig

Comment

UPDATE DAG 47:

Attached Files

Comment

Zo zeg, die ziet er al erg lekker uit! Je plant is best gegroeid Pech met je twee toppen maar dat komt vast wel weer goed. Ik heb dat ook eens gehad en groeide daarna gewoon weer verder. Keep it green!

Greetzz

Comment

Bezig...
                                X