Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

Erg mooi hoor je zou zo zeggen dat er meerdere planten staan als je even snel een blik werpt.

Echt een mooi struikje
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Comment

Mooie planten heb je daar

krijg er zin in

Comment

Ziet er strak uit! keep up the work

Smoke it!

Comment

@ijscoman1: Met de toppen is het inmiddels weer goed Heb ook even andere ventilatie opgehangen. Werkt beter dan die kleine pc vinnetjes die er eerst in hingen.

@wierie wierie: Thnx! Ze is niet hoog (nu zo'n 48 cm) maar ze is inderdaad erg breed. Zowieso, deze super skunk zou tussen de 50 en 80 cm groot worden.

@monty: Dat zijn inderdaad pc fans. Kwamen uit een 'laptop cooling pad'. Per pad zaten er 3. Via me werk verkregen dus een mooie gratis oplossing. Helaas met al die losse draden en 2 katten.... inmiddels hangt er gewoon een ventilator. Ook omdat me topjes op heten dagen verschroeiden.

@Mr.Green: Thnx, ik kan niet wachten! Eindelijk mn eigen voorraadje hier in DK.

@D0RDT: Thnx, bijna klaar Zie pics hieronder

UPDATE DAG 60:

Pas na twee weken weer een update. Ben vorige week (zoals te lezer eerder in dit verslag, omdat ik problemen had met de verzorging van de plant) een paar dagen terug in NL geweest om naar Sensation te gaan. Was erg gaaf, maar dit is mn kweekverslag

In die dagen heeft een buurman mn katten en mn plantje verzorgt. Ze heeft enkel een dag geen water gekregen maar ik zou de volgende dag 's middags terugkomen dus was niet zo'n probleem. Toen ik thuis kwam hing ze wat slap, maar toen mn vriendin der kleren uit trok ging het weer helemaal goed.

Ik denk dat ze nog 2 weekjes nodig gaat hebben. Het is inmiddels 5 en een half week geleden dat ze op 12 uur ging. Volgens de info duurt de bloeiperiode zo'n 7 tot 8 weken.

Wat opbrengst betrefd gaat het volgens mij wel goed komen. Voor 1 plantje ziet het er behoorlijk uit.
            Attached Files

Comment

je plant ziet er mooi en gezond uitdaar gaat zeker een lekker rokertje vanafkomen.

Comment

ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen!

Comment

High MrMayo,

Toen ik thuis kwam hing ze wat slap, maar toen mn vriendin der kleren uit trok ging het weer helemaal goed.
                  Ghehehehe.

Mooie volle toppen inmiddels, super man.

Grtz

Comment

@Markster, CrackYards & Monty: Thnx! Gaat zeker de goede kant op. Maar hoe dichter bij de oogst hoe ongeduldiger ik word! hehe. Iedere keer als ik de kast opendoe....

Wat denken jullie? Hoeveel gram komt hier van af? Wie het dichts bij zit wint... uhm... de eer!

Comment

nou voor de eer dan maar ik denk zon 35 gram droog

Comment

@markster: Mag toch hopen dat het meer wordt dan 35 gram, maar heb eigelijk geen idee hoeveel het zal zijn. Je zou nog best wel eens gelijk kunnen hebben.

UPDATE DAG 77:

Eindelijk heb ik vakantie en is mn plantje bijna klaar Ze staat nu 7 weken onder 12 uurs licht. Op het kaartje bij de zaadjes staat een plaatje van een plant in bloei met daarachter de tekst 7 - 8 weken.

Nu heb ik even 2 vraagjes en ik hoop dat iemand mij deze goed kan beantwoorden

1) Hoe ziet de plant eruit? En dan bedoel ik, hoelang zal ik nog wachten met het kappen van de struik?

2) Hoe zal ik de laatste dagen plannen? Ze krijgt zowieso nu alleen nog maar water (geen voedingsmiddelen meer).

Ik dacht zelf aan het volgende:
                        - Vanaf nu op 10 uur licht zetten. (om de komst van de 'herfst' te benadrukken voor m'n schat)
                        - Laatste dag in volledig in het donker en geen water...

Vanaf wanneer zal ik dat doen? Of kan dat nu al?

Check de pics

Alvast bedankt voor jullie hulp!
                        Attached Files

Comment

Ziet er prachtig uit Mr Mayo! Heb je geen vergrootglas of loep om naar de trichomes te kijken? Het is te moeilijk om zo te zeggen, maar het lijkt alsof ze nog wel even kan staan. Je idee klinkt goed met dat licht en zou je nu kunnen doen en dan nog 1 tot 2 weken laten staan. Maar misschien dat iemand er hier anders over denkt

Greetzz

Comment

@ijscoman1: Heb inmiddels de tijdschakelaar op 10 uur gezet. Mocht het een nadelig effect hebben dan zal dat echt niet zo'n heel groot verschil gaan maken denk ik.

Heb in een topic van bobo gelezen dat als de 'haartjes' onderin voor het grote deel bruin zijn en bovenin ook een klein beetje, dat ze dan klaar is om geknipt te worden. Dit is bij mij zo langzamerhand wel het geval. En aangezien ik einde deze week op vakantie ga moet ik der dus wel ondersteboven gaan hangen. Denk dat ik morgen of overmorgen dan ook toch wel aan het knippen ga. Op de eerste foto ziet ze er nog niet zo klaar uit maar dat komt omdat je op die foto de bruine haartjes niet kan zien. Zal es kijken of ik morgen de USB microscoop weer kan meepikken.

Edit
                            Attached Files
                            Last edited by mrmayo; 26 July 2009, 14:44. Reden: Afbeeldingen toegevoegd

Comment

UPDATE DAG 79:

Vandaag zoals gezegd beslag gelegd op een USB microscoop. Op de foto's zijn een blaadje van mn plant en een van de hoofdtoppen te zien. Vandaag gaat ook voor het laatst het licht uit. Dan krijgt ze tot en met woensdag ochtend om zich nog lekker druk te maken en dan gaat de schaar er in. De plukjes die je in dag 77 ziet hebben aardig gesmaakt ondanks dat de suikers nog niet echt aanwezig waren. Het maakte zowieso al een groot verschil in smaak tussen (bijna) direct roken en 8 uur laten drogen! Genoeg gelult, de foto's

Mocht je ze om een of andere reden in groot formaat willen, pm me dan even. Originele grootte is 1024x768
                              Attached Files

Comment

Wow wat een prachtige toppen heb je daar zeg!

Ik heb vorig jaar met een maatje van mij Super Skunk buiten gekweekt maar dat viel vies tegen als ik die toppen met die mega dingen van jou vergelijk

NLX outdoor kweek 2011
                                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Bezig...
                                X