Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super Skunk (1 plantje) kweekverslag.

High MrMajo
    nice pics, mooie aanschaf zoon usb micro staat ook nog op me verlanglijstje.

Trichoos zien er mega lekker uit dude. Mooi werk. Na het donker zal je je wel verschrikken van de sneeuwstorm die daar dan gewoed heeft.

Grtz

Comment

@Wierie Wierie: Thnx! De investering in licht enzo heeft zich inderdaad wel uitbetaald Ga volgend jaar wel ook eens een buitenkweekje proberen. Moet nog wel een geschikte plek vinden

@monty: USB microscoop heb ik van m'n werk. Maar het is zeker handig. Maakt goede foto's via USB. De tricho's die je ziet (de langere steeltjes) zijn ongeveer 0,03 mm groot. Das 3 nanometer!

UPDATE OOGST-DAG:
      Attached Files

Comment

weet je dit zou best wel eens meer kunnen zijn dan 35 gram
        ze ziet dr wel lekker uit!

Comment

Dahm! Ongeloofelijk dat je dit uit 1 plant kan halen
          Jij mag echt trots op jezelf zijn

Laat hem je smaken (ik kan hem hier al ruiken)

MVG

Comment

ziet er zeer smakelijk uit allemaal

leuke nieuwsgierige kat heb je btw
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

Comment

Grtz
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Mooie plant, en goede opbrengst man!
                Wel done..

Comment

Wel mooi resultaat, wow!

Laat eens weten hoeveel eraf kwam aub!
                  Ik gok op 90 gram.
                  Waarschijnlijk zelfs 100gram.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

@markster: Thnx, denk inderdaad dat het wel iets meer is maar hoeveel... na mn vakantie weet ik het (nog even weegschaaltje kopen)

@Psycho: Ben er zeker blij mee, voor een eerste kweekje denk ik dat het zeker geslaagd is. Het zou zo mooi zijn als je er je beroep van zou kunnen maken...

@Mr_3ppozz: De kat vind het zeker intressant. Vraag me af waarom ze iedere keer zo aan die plant aan het snuffelen is. Mja, misschien klopt het dat beestjes op hun baasje gaan lijken

@bassassin:

@green farmer: Thnx!

@DaZeD: Hehe dat zou mooi zijn. Heb eigelijk geen idee. Zoals al gezegd, na mn vakantie even met een weegschaaltje gaan wegen

Als laatst nog even een vraag die ik ook in de vraagbaak ga posten: Ik ga morgen met vakantie, dan heeft de boel 2,5 dag liggen drogen. Kan ik het in een pot doen die volledig lucht dicht is in de tijd dat ik weg ben? Of gaat het dan rotten omdat het nog te vochtig is? Wil het namelijk niet meenemen en hier open laten liggen gaat ook niet lukken omdat er iemand op het huis past die het beter niet mag weten... Ik woon in DK dus tja, ze denken er hier anders over dan in NL....

Thnx en over twee weken het weeg/rookverslag

Comment

Toevallig.
                      Ik ben op het moment ook in DK, 100 km van Kopenhagen.
                      Nog een paar dagen dan heb ik er 2 week opzitten hier en ga terug naar Nl.
                      In mijn schoonfamilie heb ik 2 personen die actief gebruik maken van de plantjes.
                      Er wordt hier meer geblowd dan ik dacht, is wel echt "underground" daar heb je gelijk in.
                      Expert ben ik niet wat het drogen aangaat ( ik heb van 't jaar mijn 1e kweek ), maar er zijn genoeg experts aanwezig meende ik gelezen te hebben

Hilsen,

vale.

Comment

Ik ben ook verre van een expert, maar ik zou ze allesinds niet in een pot steken.

Als je ze hebt geknipt moeten ze toch minimum een weekje drogen. Sommige zijn op die tijd al droog, anderen doen er twee weken of meer over, het hangt er ook vanaf hoe groot de ruimte is waarin je alles droogt, en hioe goed die verlucht is.

Ikzelf droog in een paar grote kartonnen dozen en lucht die iedere dag eens, op die manier drogen ze ook niet te snel, anders krijg je een scherpe beetje prikkende rook, ik rook puur, dus laat ik ze zo traag mogelijk drogen, dit om een zachte rook te krijgen, aan u de keus.
                        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

proficait met je nette kweek

Comment

Cannaboy maakt hier een uitstekend punt. Misschien heb je er wat aan.

Grtz

Comment

Bezig...
                            X