Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Kweek Misty (1e keer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e Kweek Misty (1e keer)

Mooie plantjes organic blower, ben zot van misties () Volgend jaar komt er zeker eentje in de tuin te staan nu ik deze fotootjes heb gezien.
    Ikzelf heb ook niet echt een fotografisch talent, maar het lukt me vaak door heel veel foto's te nemen en dan via SW, het deeltje dat ik wil tonen op jd, uit te knippen. Daarna resizen... Een heus werkje, maar heb hier en daar wel al een mooi fotootje kunnen nemen zo.
    Veel suc6 nog met je kweek!!!

Grtz $iR
    sigpic

Comment

in deze poging met goede wil kan je aan de oksels iets wit zien en ik kan je verzekeren dat het 2 witte haartjes zijn maar zal nog wat blijven oefenen en betere foto's proberen te maken
      Volgende methode dat ik ga proberen is die van Sir

Comment

Comment

Bijna te mooi om waar te zijn maar uit 4 reguliere zaden zijn er 4 dames onstaan
          Foto's zullen pas voor na het weekend zijn maar ik denk toch dat ik een van dezer dagen eens met de lotto moet gaan spelen

Comment

yo OrganicBlowGuy, zet de champagne maar al gereed
            heb nog een ander truucje gevonden die je kan helpen een betere close up te maken. Aanwijzen met je vinger, eventueel net aan de rand want je gaat achteraf toch uitknippen he.
            Veel suc6!

Grtz $iR
            sigpic

Comment

met nog een beetje oefening kom ik er wel hoor maar na het weekend heb ik een nieuw fototoestel probleem is dat dit toestel gewoon te oud is

Dus nog een paar foto's ter afscheid van dit toestel

1 foto voor de space mensen

en een foto met een overzicht van de planten

Comment

Ziet er een gezellig terraskweekje uit daar
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Hey orgablower,
                  ff om aan te tonen dat wijzen met de vinger en goed uitsnijden veel kan uitmaken.
                  Grtz $iR
                  Attached Files
                  Last edited by SirSmokeAllot; 22 August 2009, 13:40.
                  sigpic

Comment

zal nog een beetje moeten oefenen maar ja morgen een beter fototoestel dan moet ik niet meer proberen met de vinger

Maar de plantetn doen het nog altijd goed en zijn goed in de bloei nu want merk het aan de vraag naar water moet om de 2 dagen 300 a 400 ml per plant geven tegenover 250 ml in de groei
                    En ook bij warme dagen durven ze soms wel dagelijks zo een portie vragen (gaan anders slap hangen)

Comment

en hier de foto's van de planten in bloei (3 van de 4)
                      De 4de laat nog niet manifest tekenen zien van bloei en is nog wat afwachten en heb wel eens vrees dat dit een herma kan worden maar zal jullie komende dagen up to date houden

Comment

zoals reeds gezegd 4de plant begint meer en meer mannelijke kenmerken te vertonen dus zal morgen deze apart houden...toch mss iemand effe ter bevestiging...

Comment

Yo orga blower,
                          De pics beginnen beter en beter te lukken zie ik, maar het blijft echt moeilijk.
                          Het enige wat ik voor je kan doen is:
                          - mannelijke voorbloei:

Je ziet de vorming van een bolletje (aan een draadje gelik) in de nabijheid van de oksel, echter is het in dit stadium nog moeilijk te zeggen voor een niet getraind oog.
                          - mannelijke bloei: de gevreesde ballen

en hier eentje die zijn stuifmeel al kan laten meedragen door de wind:

-vrouwelijke voorbloei: links het witten haartje, maar ook als het ware uit een bolletje (zaadzakje)

- en de vrouwelijke bloei waar we allemaal op zoek naar zijn:

- vergelijkende foto: http://media.photobucket.com/image/c...e_cannabis.jpg
                          - hermafrodiet: zoals je wel weet witte haren en ballen he, zou ik nie willen tegenkomen op zaterdagavond

Hoop dat dit je wat kan helpen...

Grtz $iR
                          Last edited by SirSmokeAllot; 30 August 2009, 20:30.
                          sigpic

Comment

is duidelijk een mannetje en ligt nu al in de vuilbak.
                            Vriendin zit in Londen tot woensdag en heeft fototoestel mee en met deze oude prul kan ik geen deftige foto's nemen...
                            Dus 3 dames blijven over en doen het goed

Comment

Effe kleine update is ondertussen al een weekje geleden bijna
                              Drukke periode geweest kinderen weer naar school en verjaardagfeestje...

Anyway, de 3 dames doen nog altijd goed hun best en hebben de wind en kou van afgelopen dagen goed getrotseerd

Comment

Mooi orga blower!!! Die misty ziet er steeds beter en beter uit, lekker bossige korte plant. Zo heb ik ze graag
                                Geniet nog van jouw dag he!
                                Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X