Beste medekwekers,
hierbij stel ik eens een andere soort voor in plaats van Mirre van in men eerste kweek wordt dit een kweekje Aurora Indica
om te beginnen dus opnieuw laten kiemen in een doosje met vochtig keukenpapier en in een donkere lade gemoffeld en lets wait till we see some roots
ook deze kweek gaat een scrogje worden en hopelijk een betere dan in men eerste kweek al ben ik niet depri van men eerste kweek omdat ik vindt dat die best goed is gelukt om een eerste kweek ^^
hierbij wat meer info over Aurora Indica :
AURORA INDICA is een F1 hybride, een kruising van Afgaan met Northern Light.
Aurora indica blijft laag met vette zware toppen.
Deze plant heeft een enorme THC productie en de bloemen zijn hard en stevig.
Aurora Indica produceerd een op zwarte hash lijkende geur en een zwaar stoned effect.
Dit is misschien wel de meest potente indica.
bloeitijd is tussen 50 a 65 dagen
opbrengst is heavy
90% indica 10% sativa
zonnig/mediterranees
hierbij stel ik eens een andere soort voor in plaats van Mirre van in men eerste kweek wordt dit een kweekje Aurora Indica
om te beginnen dus opnieuw laten kiemen in een doosje met vochtig keukenpapier en in een donkere lade gemoffeld en lets wait till we see some roots
ook deze kweek gaat een scrogje worden en hopelijk een betere dan in men eerste kweek al ben ik niet depri van men eerste kweek omdat ik vindt dat die best goed is gelukt om een eerste kweek ^^
hierbij wat meer info over Aurora Indica :
AURORA INDICA is een F1 hybride, een kruising van Afgaan met Northern Light.
Aurora indica blijft laag met vette zware toppen.
Deze plant heeft een enorme THC productie en de bloemen zijn hard en stevig.
Aurora Indica produceerd een op zwarte hash lijkende geur en een zwaar stoned effect.
Dit is misschien wel de meest potente indica.
bloeitijd is tussen 50 a 65 dagen
opbrengst is heavy
90% indica 10% sativa
zonnig/mediterranees
Comment