Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

kweker je laat me kwijlen was mijn nevilles maar zo ver als die van jou
    maar mijn tijd komt ook nog wel hahahah
    ziet er zoals gewoonlijk weer op en top uit he

alleen ik zie jij doet enkel niets met je planten he ???
    je doet niet aan toppen fimmen scrogg lst of zo iets dergelijks

maar toch ziet er zeer net uit ga zo door kweker.

Comment

Was weer een vette show gisteren Kweker super dat we even me mochten kijken die kans krijgen we namelijk niet elke dag .
      God was never on your side..

Comment

Het amigo, prachtige toppen man! Met een beetje TLC komen ze heel ver. Stuk voor stuk de ene nog mooier als de ander.
        Ik heb vandaag alles geoogst met de adviezen die je me gegeven had.
        Naar mijn idee waren 3 van de 4 goed rijp. Leek wel een winterlandschap zo wit waren ze! hahah
        Ze staan nu allen te drogen en over twee weken maar eens proeven
        Leuk dat je een ph meter hebt! een met een grondmeter? Kunnen we samen de ph gelijk stellen

Ik zal jammer genoeg je microscoopavonden missen.

Greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Psycho View Post
          Het amigo, prachtige toppen man! Met een beetje TLC komen ze heel ver. Stuk voor stuk de ene nog mooier als de ander.
          Ik heb vandaag alles geoogst met de adviezen die je me gegeven had.
          Naar mijn idee waren 3 van de 4 goed rijp. Leek wel een winterlandschap zo wit waren ze! hahah
          Ze staan nu allen te drogen en over twee weken maar eens proeven
          Leuk dat je een ph meter hebt! een met een grondmeter? Kunnen we samen de ph gelijk stellen

Ik zal jammer genoeg je microscoopavonden missen.

Greetz

TLC-o was dat??

Comment

@psycho....livestream komt wel goed...heb er nog een paar die nog lang.........niet klaar zijn dus ben je terug effe laten weten....niets te missen hoor hahahah

@bella: leuk he......niet iedere dag??? bijna wel...hahahah reeds 3 dagen gedaan he....lol

@devils: TLC= het eerste wat bij me omkomt: telescopische lamlendige condoom??
            weet ik veel......lol......in ieder geval...wat psycho zegt zal wel positief zijn (niet anders gewend) dus zit wel goed al schrijft hij: kjgbq qwkuqyop87qcwmghlq

dan snap ik het nog......lol....
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

TLC=Tender loving care ...ben nu btw zwaar aan het spacen op die hasj Heerlijk man, zo langgggggg aanhoudend

Comment

Na 3 dagen donker gezet te hebben is het zover...
                met veel verdriet moet ik afscheid nemen van mijn twee geliefdes.....
                maar na een kleine knipbeurt......... van beide strawberry's die ruim 10 weken hebben gestaan en mij leuke momenten hebben gegeven en vele ervaringen rijker hebben gemaakt ben ik er tevreden over en blij dat zij klaar zijn.
                Het knippen ging vlotjes en had over het algemeen weinig kleine bladeren hangen....goed zichtbaar en mooi tegen het hars aan geknipt zoals gewoonlijk.

als eerste de Grote strawberry en als tweede de kleine (of andersom zo te zien hahahha) de kleine heeft haar naam vanaf begin meegkregen wegens een achterstand wat uiteindelijk terug te lezen is...uiteindelijk werd zij altijd "de kleine"genoemd.....maar resultaten laten zien dat "de kleine"ook groter kan worden dan de "grote"zeg maar...........hierbij wat foto's. Nu twee weken geduld voor het eindgewicht van deze dames..............
                Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:59.

Comment

Ziet er degelijk uit, schoon toppen lekker soortje ...
                  Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

De eerste dagen zeker niet in het licht hangen drogen, licht breekt thc af en de suikers die zich nog moeten omzetten in werkzame bestanddelen.

Mooie oogst ,-).

Grtz

Comment

hangen VOLLEDIG in het duister...wel met een koolstoffilter boven hun (zonder ventilator) dus enkel de filter aan.....(zachtjes) lekker op t'gemak he.....

Comment

Sow dah ziet er lekker uit man. mooi geknipt kweker. nice

Grtz

Comment

mooie topjes en mooi geknipt

Comment

Haa kweker ik heb 2 vragen voor je! namelijk of jouw Hawaiian Snow blaadjes zegmaar de 2e set na de lobblaadjes, of die ook een beetje hingen? maar de plant ziet er verder wel goed uit? dit heb ik in iedergeval ze staan 2 weken in de grond na het ontkiemen, maar hoort dit gewono bij de soort? of duidt het erop dat er iets mis is?

en over de Arjan's Strawberry Haze, die steeltjes zijn een beetje paars(zelfde setje bladeren als waar ik het bij de Hawaiian Snow over had, is dit normaal? of duidt dit ook op dat er iets mis is?
                            dit is mijn kweekverslag, hier heb ik ook foto's!: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...gen-t7755.html

alvast bedankt!

Comment

@pitu...de hawaiian had inderdaad ook wel last van bepaalde dingen...dit alles is uiteraard terug te lezen dus ik zou zeggen.....zet je goed en lees de update's (slechts 10) eens door.......zo kom je ookalles te weten.
                              vooral het begin was raar...maar het midden ook...nu ver op haar einde en nog steeds raar.
                              ik kan je meegeven dat deze plant weinig kan hebben...dus wees voorzichtig ermee....

Strawberry haze: dikke korte dame met enorme bladeren ook wederom zoals hierboven: lees het effe (slecht een uurtje van je tijd) en je ziet het wel voor je.

Paarse stengels kunnen dus duiden op te veel water met of zonder voeding dus zou toch proberen ze minder te geven....liever te weinig dan te veel he..........

Comment

haha ja ik heb hele verslag al gelezen alleen ik zag geen foto's van helemaal vanaf het begin dus vandaar vroeg ik het nog even
                                maar heel erg bedankt

Comment

Bezig...
                                X