Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Ow eerst ff dit draadje bestuderen, had wel ggezien maar niet geregistreerd, kom er op terug als ik er aan denk, ghehe ga zo door kweker, mooi om je passie te zien int gebeuren, komt je vast nog van pas in je verdere leven.

grtz

Comment

Mwahaha, die strawberry ziet er wel iets uit voor mij @ kweker. De volgende ronde mag ze in mijn tentje! Keep up the good work en hou de temp in de gaten he ivm groeispurtjes...
      Grtz $iR
      sigpic

Comment

Ziet er weer prachtig uit Kweker!
        Zoals jouw strawberry haze eruit ziet, zien 2 van mijn WW's er ook uit, klein en compact, 1 grote bud

Genieten man die foto's
        Greetz

Comment

heey maar kweker hoe is de grote van de toppen??? van de nevilles niet zo groot he zijn meer fluffy buds he ???

Comment

fluffy buds.....zal best moeten nog wat weekjes...zit nog niet op de helft iig. zeg maar 2 cm doorsnede inmiddels.....
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

yea...dikke madams gaan da worden!!!
              Grtz $iR
              sigpic

Comment

hope so $ir...

en buiten word het koeler dus binnen ook.lamp staat inmiddels 5 uurtjes aan volledig dichte toko..... en is slecht 28,3 graden das beter werken...
                Last edited by kweker; 4 September 2009, 23:53.

Comment

heey kweker hoeveel vingers telt jou nevilles nu ik zit op 9 en jij ???

Comment

de meeste bladeren hebben 13-15 vingers

Comment

ok zou je daar een pic van willen nemen is echt mooi haha
                      ik heb nu 9 vingers maar heb de plant getopt ik weet niet of die dan weer
                      zoveel vingers gaat maken op de 2 toppen maar zie het wel boh das wel machtig he
                      13 en 15 vingers

Comment

als de plant weer wat omhoog komt zal ze wel weel vingers maken hoor...zelf de bovenste bladeren hebben een berg vingers...zal eens een foto maken....staat er morgen op....

Comment

ok is goed kweker ik ga mijn nevilles haze scroggen kan je in mijn draadje zien http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t6688.html
                          hoop maar dat dat goed gaat met die plant en dat de opbrengst er ook mag wezen hahaha hoelang heb jij jou nevilles laten voorgroeien voor je hem in de bloei stuurde dat was 25 cm en 3 weken zoeiets????

Comment

1 week tl rechtstreeks vanuit het ontkiemde zaad. Daarna 2 weken volle weken wel onder een 600 watt lamp...... maar hebben nog een eindje te gaan zoals je zelf wel weet. En wat er staat 12-14 weken totale bloei....dit zal wel weer uitlopen zoals gewoonlijk.....is de enigste plant die zolang moet staan al heb ik mijn grote twijfels over m'n Arjan's haze #1 die ook niet klaar zal zijn op 11 weken....ik denk dat ik bijna op d ehelft zit hahhaha.....en zo niet.........dan gaan we nog effe door..........

Comment

ah ok ik begin nu mijn twijfel bij volgende kweek te zetten ik denkdat ik nog een gewoon indicatje pak en dan een mamma maak
                              en dan pak ik daar elke 2 weken 2 stekken van en zo heb ik dus na 8 weken elke 2 weken 2 plantjes voor te oogsten zo heb ik per keer minder opbrengst maar de oogsten zijn wel constanter elke 2 weken 2 plantjes

Comment

Beste liefhebbers.....

zoals jullie inmiddels weten ben ik in het bezit van een digitale usb microscoop. vergroot vanaf 26 x tot slecht 300 keer. Dus dat wil zeggen dat kleine details duidelijk zichtbaar worden.

Na het bekijken van mijn dames gisteren avond....die in het verleden zijn geholpen met bestrijdingsmiddel tegen spint, kwam ik gisteren tot ontdekking dat de inmiddels flink gegroeide kleine strawberry dat NIET was behandeld tegen spint een beetje spint bevat.

Na nader onderzoek is het zo dat de rest van de dames er GEEN last van hebben. Deze zijn toen 3 x behandelend.

De kleine strawberry had ik nooit gedaan...helaas heeft ook zij last van het ongedierte.....
                                maar is inmiddls voor de eerste keer behandeld.

Om dan een klein beeld te geven betrefd mijn microscoop: ik sluit dus dat ding aan, trek een blad er van af, en leg deze onder het 4x LED verlichte lensje...en wat zie je: alles maar dan ook alles.....
                                je kan er zelf een filmpje mee maken hoe vlug die beestjes iets vernielen....
                                maar na wat zoomwerk, en scherpstellen heb ik wat gigantische foto's.
                                Waarna deze gewoon ook bijgesneden kunnen worden om eventueel de foto te verkleinen.....

hierbij wat enkele plaatjes.
                                De foto zie je een rode cirkel staan.....dat is een "babyspintje"lief he.......
                                de andere foto zijn 2 spinten met eieren...de eitjes zijn op de foto ook erg duidelijk zichtbaar............
                                dus mensen allemaal goed kijken................
                                tot woensdag voor de update...........
                                ps: inmiddels 1x behandeld weer met bestrijdingsmiddel van Bayer (MASAY) ben ik overigens zeer tevreden over...........
                                Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:56.

Comment

Bezig...
                                X