Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

@psycho: Yow...thanks voor je bericht. betrefd groeiprobleem: deze staan inderdaad wel bekend om hun lange doorgroei (4 weken in de bloei) maar ze zitten nu in week 7??????? inderdaad wel vreemd...warmte probleem zou ik ook niet zeggen.....misschien vinden ze mij wel leuk he....
    en..je schrijft (onderste zin) mssn wat oude verwijderen?? ik snap er geen bal van wat je bedoeld met dit....ook de hoeveelheid is wel wat gering....?

graag uitleg .....groeten kweker
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hey amigo,

Ik bedoel ermee te zeggen dat je mssn wat oude foto's kan verwijderen zodat je nog meer mooie nieuwe foto's kan posten

MVG

Comment

ow....ja daar was ik al achter is alleen zo zonde om die weg te halen he....lol..
        komt wel goed....thanks voor je bericht...

Comment

heey $ir begrijp ik dat nou goed ga je in zo'n laat stadium nog scroggen kan dat ????
          to wanneer kan je scroggen en ps als het lst is moet je dan stoppen met vastbinden
          als je in de bloei gaat of blijf je vastbinden tot ergeen uitschieters en nieuwe scheuten meer komen ???

mvg DH

Comment

Yo devil,

Scroggen kun je altijd doen maar hoe langer je ermee wacht hoe meer je gaat verliezen. Ik raad kweker niet aan om nu nog een scrog te gaan doen maar...
            Als je planten blijven doorgroeien en dicht in de buurt van je lamp komen (40 cm voor 400W dus) dan zal je thc daardoor kapot gaan. Je zult rookbare brol oogsten maar veel meer of keelpijn zul je er niet van krijgen. Het woord scrog is hier misplaatst, want het is eigelijk gewoon een noodoplossing die ik in het leven heb geroepen omdat knakken toen nog niet echt bestond en ik het overplooien enzo helemaal niet zag zitten met mijn NL's met een stam van meer dan 2 cm doorsnede. Maar dus eigenlijk werk je volgens het principe van scrogg en krijg je ongeveer hetzelfde resultaat als met knakken. Het is iets meer werk uiteraard omdat je steeds het topje moet gaan vastbinden.
            Met een LST zul je volgens mij nooit bovenaan (meer dan 1,5m) van de kast bereiken. Dat is ook net de hele bedoeling van mijn experiment, kweken met een sterke lamp in een kleine ruimte. De plantjes zijn op 15 cm (3 internodes) op 12/12 gezet en hadden dan eigenlijk al een verlengde groei meegemaakt. Met een LST zul je nooit grote dikke toppen kweken maar eerder veel kleintjes die helemaal ontwikkeld zijn. We zullen zien wat meer opbrengt maar als ik zo eens in mijn kastje kijk dan denk ik dat ik het al lang weet...
            Een update over mijn lst draadje is in de maak met specifieke uitleg over hoe ik het heb aangepakt. In de groei maak je je pot vol en als dat zo is top je alle scheutjes die je rondgeleid hebt aan het uiteinde van de pot (laat nog iets over want zoals bij normaal toppen zullen ook hier 2 scheutjes uitkomen). Hier stopt het haakjes plaatsen. Na het toppen zou ik de plantjes nog even terug op ritme laten komen voor een dagje of 4 en dan overschakelen naar 12/12. Vanaf nu begint je snoei-, diefwerk en moet je hier en daar te zwakke scheuten afknippen zodat de sterkere nog een impuls krijgen om verder te gaan ontwikkelen.
            Ik zeg je er nu al bij, LST is moeilijk uit te leggen op papier, net zoals fimmmen. Het is iets wat je moet doen en dan wordt alles wel duidelijk.

Grtz $iR
            Last edited by SirSmokeAllot; 12 September 2009, 14:39.
            sigpic

Comment

thnx $ir

Comment

waar gaat dit over?>??????? heb het NIET over scroggen.....had het over de 116 cm lange stengel die naar beneden te halen................lol........

Comment

Temperatuur: licht aan 28,7 licht uit 23,4 (alles gemiddeld)
                  Luchtvochtigheid: licht aan 41% licht uit 50%
                  Hoogte van de lamp: 55cm van de middelste plant

INFORMATIE:
                  -Strawberry groot:

-Strawberry klein:

-Super Silver haze groot:
                  -Super Silver haze klein:
                  -Hawaiian snow:

Last edited by kweker; 22 December 2009, 22:55.

Comment

mooie planten
                    die neville's haze is al groot e
                    goe bezig, volhouden

grtjs olivier

Comment

Ey amigo,

Nogmaals: So de knetter wat een toppen! gewoon prachtig
                      Volgens mij werk jij naar een topoogst toe!

Greetz

Comment

lol...hope so....hahahha....(volgens iemand NIET) hahahha...........

Comment

heey kweker gaat goed zo te zien kan ik je inhuren voor mijn tent ???

Comment

Ziet er mooi uit man, die toppen zullen zekers wel nog goed doorzwellen
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

nice kwekerman, die zullen smaken!
                              De strawberry haze ligt hier al in de frigo, lekker afgekeken van je
                              Grtz $iR
                              sigpic

Comment

@$ir: lol.....mooie plant hoor...bijzonder zijn ze .....waarschijnlijk als ik door alles heen ben zullen het deze worden maar heb weg te gaan hahahah........... even geduld dus..... mijn vrouw is er ook dol op.....

@fifi: ik hoop het eigenlijk wel..........zullen zien he...........

Comment

Bezig...
                                X