Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GREENHOUSE MIX tent SJdr100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: GREENHOUSE MIX tent SJdr100

(excuses voor de late update vandaar 10,5)
    De dames staan er bij alsof ze water zien branden hahahah
    De hawaiian snow is ver op haar einde en zal waarschijnlijk geoogst worden. Na een LIVESTREAM van afgelopen weken zijn ze hard gaan groeien die toppen

Er is slechts 1 iets fout gegaan wat uiteindelijk mijn eigen domme schuld is en meteen de dag erna direct herkenbaar was met alle gevolgen van dien. Maar komt wel goed.
    De fout was namelijk: je hebt een soort voeding, dit hoort men in X hoeveelheid toe te voegen aan het water, dus bijvoorbeeld met HESI werken ze met kleuren.

INFORMATIE:

Super silver haze klein: Deze heeft een enorme top ook zijtoppen zijn van behoorlijke grote ze staat dik ondanks de verdorde uiteindes

Hawaiian snow:

Super silver haze groot: deze is drastisch alleen nog steeds appart en raar, veel last van hangende takken en bladeren.

Op naar een bloeizaam week 11 foto's spreken voor zich en hebben een naam..........
    Greetz Kweker

sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hmmm...de verleiding zou mij te groot zijn. lekkere toppies kweker, respect man! Die kunnen niet anders dan lekker zijn.
      Hou je kweekverslagje nog kortbij want heb ook enkele van die soortjes in de frigo liggen.

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Mjam! Dat ziet er lekker uit..!!

Comment

Knalle met die vuurpijlen, verry nice dude.

Gaat prima daarzo

Grtz Monty

Comment

vet kweker good job man grtz

Comment

niceeeee super lekker

Izzzzz

Comment

hey mensen, applaus voor kweker!
                Grtz $iR
                Last edited by SirSmokeAllot; 14 October 2009, 04:45.
                sigpic

Comment

Ja dat vind ik ook! Ziet er zeer goed uit allemaal

Comment

@$ir......: whahahah.........

Comment

top man ! ze zien er werkelyk top uit !!
                      dat applausje heb je wel verdient

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                        dat ziet er goed uit zeg. Mooi systeem met die stolpen en emmertjes. Weer wat geleerd hier knap werk kweker.

Grtz
                        Ik ben nieuw hier en steeds op zoek naar de foto's van die stolpen en emmertje maar vind ze nergens niet terug , HELP

Mvg

Comment

zeg maar wat je wilt weten.......
                          stef01

Comment

Hallo Kweker ,

Onderstaand zie je wat er in het begin van het topic is geschreven pag 1

dat ziet er goed uit zeg. Mooi systeem met die stolpen en emmertjes. Weer wat geleerd hier knap werk kweker.

Daarom was ik op zoek waar dit te zien is de stolpen en de emmertjes want het intereseerd mij ook wel want ik weet nu totaal niet waar het over gaat of ik moet er al flink over hebben gelezen

Comment

Nou normaal stond er wel een foto...maar wegens plaatsgebrek heb ik de beginfoto's verwijderd...nu inmiddels een upgrade gedaan hahahah......

Daarmee bedoelde ik net als in Psycho zijn verslag wat ook een tip was van mij, om het LV gehalte omhoog te krijgen zijn natte doeken, apparatuur e.d. allemaal grote onzin is MIJN MENING.

Dus ik heb van die kleine emmertjes waar ik de bodem uitsneed en vervolgens een plastic folie eroverheen trok (vastzetten met elastiekje van de postbodes) zo over de plantjes.....wat gaatjes in prikken en in minder dan 3 minuten staat je LV enorm hoog waardoor de plantjes sneller aanslaan/groeien.
                              Na een weekje was het bij mij wel nodig om de emmertjes te verhogen....hoe: door op dezelfde manier de emmertjes te bewerken en vervolgens andersom erover heen te zetten.

Dus je hebt van een emmer de bovenkant b.v. 27 cm doorsnede en de bodem 26,5 cm. door beide emmers met de bodems naar elkaar te zetten kunnen ze kort over elkaar geschoven worden ZONDER dat ze zakken.
                              heel makkelijk dus. Kortom emmertjes is gewoon de ideale oplassing. MIDDELSTE RIJ LINKS GEWOON, BOVENSTE RIJ VERHOOGD

In het midden vand eze foto zie je zo'n stolp staan met ventilatie rooster. Atamami propogator of hoe het ook mag heten heeft ook zoeits alleen best duur als je er meerdere wil. Deze stolpjes kun je dus gewoon kopen bij een tuincenter is normaal bedoeld voor in de tuin om sla te bedekken.
                              Kosten van deze zijn 9 euro voor 3 stuks.
                              (zijn te koop hier) deze werken ook goed alleen m'n kleine emmertjes (wat je gewoon gratis kunt krijgen bij horeca zaken)dit werkt voor mij het beste....... dus emmertjes erover plastic erop gaatjes prikken en je hebt GEEN last van een te lage LV...ideaal dus.
                              Dit was die foto ongeveer

Comment

haha, nu weet ik waar ze het over hebben. Het ziet er weer mooi verzorgd uit he.
                                Dit doe ik soms ook wel eens met mn stekken tijdens de eerste week terwijl ik het licht laat zakken maar met van die grote flessen van 5 l water. good thinking kwekerman!
                                Vraag me echter af of het wel goed is de plantjes daar langer in te laten staan en of dit niet kan aanzien worden als de reden van het uitschieten. Gebrek aan wind die op de stam op een bepaalde manier stress uitoefent en ze zo gaat sterken. Doordat de lucht stilstaat zou eventueel zelf de geproduceerde zuurstof rond het blad niet meer wegkunnen waardoor CO2 niet meer bij het blad komt. Of ben ik helemaal fout?

Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X