Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mozes, is er eentje brzig geweest! Volgens mij kan je hier iemand mee omleggen
Too sweet for words
Ben je al ingehuurd? anders mag je de mijne ook wel verzorgen
Het gehele kweekje is anders verlopen dan gedacht. Heeft me veel vreugde en plezier bezorgd en ook veel hoofdpijn en stress momenten. Even een samenvatting:
De Hawaiian De silverhaze krom
De kleine silver
Kortom een ware gebeurtenis op 18 weken zeg maar.
Ervaring: na al een ruime ervaring in het kweken te hebben bracht dit soortje mijn helemaal van de kaart,,,,,, een ruime ervaring rijker kan ik wel zeggen met veel stress.
De planten:
Zoals de SPINTAFAIRE
Microscoop:
Liverstream:
Een bijeenkomst bij Alien wat uiteindelijk ook weer tot banden en vriendschappen leid.
Leuk om te lezen al die ervaringen. Heb het allemaal het veel pleier gevolgd kweker en er het menige van opgestoken. Je life beelden waren super en hopelijk komen er nog meer van je prachtige kweek resultaten. Ga zo door amigo.
Zozo weer wat gelezen Heey kwkeer vond het een superkweek!
En vind dat je trots mag zijn op je oogst ^^
Zou zegge hop naar de volgende maar die is al begonnen
Ben benieuwd naar de foto's
heel nette kweekverslag hier hebben we wat aan op JD
kijk en het is natuurlijk intressant om hier zoveel mogelijk draadjes te volgen enz. maar wat zo appart was aan jou jij kweekte dezelfde plant als ik ook had staan ik kon voorbeelden bij jou zien jou ruimte kwam meer in de buurt van hoe ik het in heb gericht, wat ik wil zeggen bij jou zijn +- zelfde omstandigheden en is beter kijken en vergelijken ten opzichte van iemand die bijvoorbeeld een arjans haze of strawberry in een micro kweek zet is voor mij natuurlijk veel minder intressant.......maar toch bedankt voor een zeer uitgebreid draadje.......ik w8 nog op het droogverslag en zou graag weten wat welke plant opheeft gebracht een toataal overzicht is misschien handig
bijvoorbeeld
arjans haze x weken boei x aantal grammen
nevilles haze x weken bloei x aantal grammen
en als je het nog uitgebreider wil en kan doen dan kan daar nog bij hoeveel liter potten het waren of wat voor potgrond je gebruikte ...... je kan natuurlijk wel trug kijken in het draadje wil je dat weten maar gewoon een kort en krachtig verslagje met een fototje van een gedroogde top van de soort bijvoorbeeld
zijn maar een paar dingetjes waarmee je nog meer +plunten bij andere leden kan krijgen maar moet je ook zelf weten of het je tijd em moeite waard is gheheh ..lol
maar kwekermanssss nog maals bedankt voor zo'n uitgebreid verslag
@soosa: zie ergens tussen de draadjes door een post genaamd MICROSCOOP........maar als je effe geduld hebt...binnenkort zijn er betere te koop bij GS alien........
Comment