Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
-Strawberry haze groot: geoogst tussen week 9 en 10
eindegewicht: 26 gram -Strawberry haze kleine: geoogst tussen week 9 en 10
eindgewicht: 21 gram -Hawaiian Snow: geoogst op 12 weken
eindgewicht: 44,3 gram -Super Silver haze (kromme): geoogst tussen 15 en 16 weken
eindgewicht: 56,3 gram -Arjan's haze: geoogst op 17 weken
eindgewicht: 48,2 gram -Super Silver haze (kleine): geoogst tussen 16 en 17 weken
eindgewicht: 68,3 -Neville's haze: 1ste deel geoogst op 16 weken, 2e deel geoogst op 17 weken.
eindgewicht samen: 71,2 gram
Dus totaal alles samen: 335,3 gram op 7 plantjes.
Met een 600 watt lamp.
= 335,3 : 600= 0,56 gram per wattage.
Wat uiteindelijk volgens mij NIET goed is , maar ben er wel tevreden over zoals ik eerder al zei:
"de ervaring he"...........
tot zover dit verslag............ ik laat het nog een weekje openstaan voor eventueel vragen en of opmerkingen...............
Was leuk....zie ook andere verslagen.......
Greets Kweker
Hi kweker,
Al met al zou ik best tevreden zijn,
Heb je kweekje nog eens doorgelezen en je mag na alles wat ze doorgemaakt hebben gewoon TROTS zijn op het resultaat hoor,menigeen zou dit niet tot een goed einde gebracht hebben..
Ik vermoed wel dat de opbrengst niet zo heel veel verschil gemaakt zou hebben mocht je een 400w gebruikt hebben op dit oppervlak...
Wat je opbrengst betreft;
De gram/watt telt voor een perfecte probleemloze kweek,ik denk dat de meesten hier dar bij lange na niet in de buurt komen,dus staar je daar niet blind op...
Dus..gefeliciteerd met een geslaagde kweek,en bedankt voor een mooi compleet kweekverslag..
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
Comment