Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volgens het aantal lichturen wat ze nu krijgen buiten zouden ze weer gaan bloeien. Miscchien wel interessant voor binnenkwekers, gewoon alle planten na de oogst buiten zetten, degene die het overleven zullen misschien nog wat opleveren, zelfs als je ze al heel laat buiten zet zoals die van jou.
weer even een paar fotootjes gemaakt ze worden aardig bossig nu heerlijk om de dames weer zo te zien groeien na zulke heftige stress wat zijn ze toch sterk
zo dat was het weer over een week ga ik voeding geven ga nog even kijken welke en de hoeveel
Nice one baze,
Zo ver heb ik het nog niet gepusht maar idd zoals bobo het zegt. Bij het maken van een moeder op 12/12 voor bepalen geslacht en daarna terug op 24. Daarvoor gebruik ik het.
Had hetzelfde eens geprobeerd zoals jou met een SAD onder tl omdat ik ook de kost niet economisch haalbaar vind, maar dat is niet gelukt. Tis uiteraard ook een moeilijke plant, maar nu ik het zo zie zou ik het wel nog eens opnieuw proberen met een snelle groeier.
Mooi gedaan en suc6 nog!
Comment