Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik hoop het voor jou man. Markster heeft ze niet weggekregen met masai alleen maar het was dan ook al wa ver gevorderd. Arts is eerder een middel dat eerder preventief werkt en dus had je die eigenlijk al de hele tijd buiten over je plant moeten sproeien.
Veel succes in je veldslag tegen deze helse schepsels! Op vele plekken vinden momenteel veldslagen plaats en ik hoop dat we de oorlog kunnen winnen.
Grtz $iR
Last edited by SirSmokeAllot; 10 September 2009, 12:59.
heb vaker met arts gewerkt is geen preventief middel
want het haalt juist de webjes weg plus dat de spinnetjes het gif mee nemen overal heen het gaat zelf in de eitjes zitten dus goede ervaring ermee heb bij me kweek super silver haze het ook gebruikt
en in samen werking met masai komt het echt goed
en ik ben er snel bij heb maar 1 plant en zag het gelijk
no prob baze,
had deze morgen nog een mailtje gestuurd naar onze sponser met de vraag of hij kon garanderen dat arts beestjes wegkrijgt. De reden waarom hij het me niet kon garanderen is volgens hem dat het eerder preventief werkt.
Alien: ik ga die arts niet garanderen omdat het biologisch is en een meer preventieve werking heeft,voor mij werken sterke chemicalien beter. Dat spijt mij maar ik moet er niet omheen lullen.
Ik volg je draadje nog steeds met volle interesse en hoop te kunnen leren van de manier waarop je ermee omgaat.
Grtz $iR
Last edited by SirSmokeAllot; 10 September 2009, 13:08.
iedereen mark...de thripsen en spinten die ik de afgelopen maand al ben tegengekomen. Je mag van geluk spreken als je niets hebt gezien. Mijn plantjes hebben nooit of te nimmer buiten gestaan.
ik had het eerst gewoon binnen maar dat waren stekjes en die hadden blijkbaar al eitjes
en toen heb ik ook overwonnen het is maar hoe vroeg je erbij ben en zag nu een paar stipjes ff een vergrootglas gepakt en ja hoor en dan gelijk aanpakken
Hey baze...ben nu al vaak tot dezelfde conclusie gekomen. Vind jij ook niet dat BJ tijdens het donker zijn blaadjes laat hangen? Zon goedkoop bodemvochtigheidsmetertje geeft altijd 6 en toch gaat ze hangen tegen dat het licht aanfloept. Klein half uurtje later is dat weer okay.
Vind het moeilijk want deze hadden in het begin bij mij daardoor teveel water gekregen. Het is net een jojo...
toen ik ze van het zaadje af had gekweekt had ik daar helemaal geen last van
nu na de reveg hangen ze wel erg als de lampen uit zijn
denk dat ze heel stress gevoelig zijn
en ik gaf ze eerst een halve liter water per plant de eerste 7 weken lang zonder voeding omdat ik supermix aarde had na die 7 weken heb ik geleidelijk voeding toegevoegd en ze gingen aardig goed groeien ze hebben ook een ruikfactor van 8 vind ik een heerlijke zoete geur
ik ga zometeen ff foto's maken want ze is echt groot aan het worden
Comment