Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 1ste keer met 2 White Widow zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De 1ste keer met 2 White Widow zaadjes

echt een mooi kweekverslag man

en je planten wow ik ben jaloers

nog een vraagje

wat voor luchtbevochtiger heb jij daar ?

Comment

Hoi Ledpower,het is een Inventum met een reservoir van 6,3 liter.
      Dit monsterlijke ding is werkelijk een monster want er is hierdoor een hoop gelazer geweest.
      Ze zijn uit de handel genomen',d'r is iets goed mis in dit model...
      Zie ergens op de eerste pagina's,daar staat het
      Ik zal 'm eens 'opereren' maar zit steeds aan een vernevelaar te denken.
      Kweetut nog niet.

Zal voordat ik naar bed ga nog foto's maken.
      Ben zelf gisteren niet wezen kijken,maar nu moet en zal ik effe gaan kijken

Grts,Cootje

Comment

Heey cootje:d hoe staat het ervoor met de dames?
        A.Bundy

Comment

mooi werkje van Monty

Comment

Leuke foto's, proficiat met de mooie oogst, laat het je smaken.

Mss kun je opteren voor een lumatek ballast ipv vsa. Deze zouden geen stroompiek hebben bij het opwarmen. Zal je omvormer waarschijnlijk wel stuk leuker vinden en als je kijkt wat deze kosten is dit denk ik best wel de moeite waard.

Grtz

Comment

De ventilator is klein en met klein bedoel ik 2,5 cm mee,maar heb 'm uitgezet net.
              Er kwam slechts een weinig aan wind af maar er is nog een kiertje waardoor er 'verse' lucht ingaat.

De doos is uiteraard lichtdicht,LV is rond de 35-40% en de temp is er tussen de 18,0 en ongeveer 20 graden.
              Het topic van Monty hadden we al gelezen maar evengoed bedankt

Het droog gewicht zal een flink verschil zijn ja,maar al met al ziet het er goed uit voor 2 WW's die ontzettend veel stress hebben gehad.

Die omvormers kosten niet zo veel meer hoor,in Brielle zit een speciaalzaak en een eerlijke prijs vragen voor hun producten.
              Ach...waren er maar meer van zulke bedrijven...

Lang leve Google,hier vindt je (bijna) alles

Grts,Cootje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cootje View Post
                Hoi Ledpower,het is een Inventum met een reservoir van 6,3 liter.
                Dit monsterlijke ding is werkelijk een monster want er is hierdoor een hoop gelazer geweest.
                Ze zijn uit de handel genomen',d'r is iets goed mis in dit model...
                Zie ergens op de eerste pagina's,daar staat het
                Ik zal 'm eens 'opereren' maar zit steeds aan een vernevelaar te denken.
                Kweetut nog niet.

Zal voordat ik naar bed ga nog foto's maken.
                Ben zelf gisteren niet wezen kijken,maar nu moet en zal ik effe gaan kijken

Grts,Cootje
                ja ik heb het gelezen ja

mooie bud's man echt waar erg netjes gedaan
                De hele kweek was een genoegen om te lezen

mijn dank hier voor

Comment

Ok man!!!

proficiat met het resultaat want het ziet er toch wel super uit voor een eerste poging met veel stress.
                  k' Weet nu niet of zo een klein ventilatorke kwaad kan maar beter voorkomen dan genezen denk ik dan.

Many grtz

Comment

Ja precies,het zou zonde zijn als dat mini ventilatortje de boel op het allerlaatste moment verziekt

De schade aan de luchtbevochtiger valt mee.
                    De sensor,daar zit het probleem en is wel te verhelpen door een andere sensor te monteren die een betere kwaliteit heeft.
                    De tank inhoud van ruim 6 liter is wel fijn

Het koolstoffilter heeft zijn werk goed gedaan,ik had het eerlijk gezegd niet verwacht.
                    Het waren er 2 planten en straks worden het er 4...ben benieuwd hoor.
                    En anders wordt het er toch eentje van de growshop.

De nog 'natte' hoeveelheid oogst hadden we ook niet verwacht
                    De dames hebben geen enzymen en terra-grow gehad gedurende de gehele kweek.
                    Nog even geduld voor de uitslag als het 'droog' is.

Straks een kleine bud eruit halen en laten drogen en dan es proeven

Grts, Cootje

Comment

Loooking good :O

Izz

Comment

Super gast!! prachitg verslaggie en wat een resultaat voor 2 WW's onder die omstandigheden! Aanvankelijk was mijn intensie om het ook low-budget te doen, maar dit bleek toch erg veel werk te zijn, teveel voor mijn doen. Ik denk dat menig kweker er niet toe in staat is om zo'n kweek neer te zetten met zo'n smal budget. RESPECT gast!!
                        Hierboven zijn al veel waardevolle tips gegeven, je zegt dat je hem 8 dagen laat drogen, Ik neem aan dat je hem dan nog gaat curen? Want na die 8 dagen is ie van buiten droog maar binnen nog nat) De mijne was na 14 dagen goed droog en dan zie je al gauw dat 75% van je aanvankelijke gewicht in de lucht is opgegaan. Maar dan mag je nog heel tevreden zijn met rond de 80g droog

Ik ben beniewd hoe hij smaakt! (de mijne was na 4 weken droog op zijn top qua smaak en high)
                        Je kan hem het beste bewaren in de koelkast op een temp van 5 granden in een donkere omgeving in een luchtdichte pot (die je vacuum kan zuigen) Dan ben je er zeker van dat ie zijn smaak en potentie voor lange tijd behoudt Ik zelf zit nu te azen op zo'n wijncooler welke verlicht is met glazen deurtje en je dan zo mooi in je kamer de potten in kan plaatsen Zo'n aanbieding bij de Lidl. Maar dan is het uiteraard geen low-budget kweek meer hahahahah..
                        Wat zijn je plannen voor je volgende kweek?

Now still rests one thing: Enjoy the herbs and let it overpower you

Greetz

Comment

Comment

Comment

Mag ik eigenlijk vragen hoe groot je planten uiteindelijk zijn geworden van potgrond tot top? Ongeveer want ik ben ook vanplan ww te zaaien vanwege jou mooie foto's .
                              Maar ik heb helaas maar een kleine kast voor ze in te zetten dus dat kan wel een probleem leveren.

Comment

Bezig...
                              X