Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

    in theorie zou dit moeten kunnen, wel zou ik even naar de shop truggaan dat ze troep verkopen

    Ga er wel vanuit dat het regulier zaad is en dat je absoluut niet weet wat je kan verwachten... het kan een hele slechte generatie worden
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

      ja, het moet white widow zijn. ik ben al terug geweest. De verkoper die er stond vond het nogal grappig en antwoordde ook meteen van ja die zijn 3,50 per stuk. Ik zei meneer ik wou wiet geen zaad. Toen zei hij dat ik overmorgen terug moet gaan omdat er dan de verkoper staat van eergisteren. Ik haal daar regelmatig en nog nooit mee gemaakt . Ik ben nu van plan om eigelijk mijn volgende kweek maar 1 plant te nemen. ik heb maar een growtent van 60x60x60. heb mijn eerste kweek met 6 planten gedaan en nu 8. maar nu weet ik dus niet of dat enne zaadje dat ik ga ontkiemen wel een vrouwtje is.

      Comment


        #4
        Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

        gewoon paar ontkiemen, meteen op 12/12 zetten en zodra je tekenen van geslacht ziet op 18 uur gooien dan kan je kiezen welke je wilt en vanaf daar verder gaan
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

          goed idee. ik heb er 8 op een schaaltje gelegd. Ben van plan 3 x 8 lt potten te gebruiken en dan 1 zaad per pot te planten. Ik ga inderdaad doen wat je zegt. Na hoelang kan ik het geslacht bepalen? en als ik hem meteen op 12/12 zet . moet hij dan ook groei voeding?

          Comment


            #6
            Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

            geen flauw idee hoelang het duurt, groeivoeding zou ik niet doen, zodra je de klok op 18/6 zet kan je altijd nog groeivoeding doen...

            het hangt natuurlijk wel af van de grond waar je op gaat kweken, als hier al voeding inzit dan zeker niet bijvoeden
            sigpic
            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

            Comment


              #7
              Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

              ik ga deze keer gewoon potgrond gebruiken van de supermarkt.

              Comment


                #8
                Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                dus t is afwachten. jullie kunnen mijn 3e kweek verslag dan bijhouden. denk anderhalve week dat ik die ga starten.

                Comment


                  #9
                  Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                  Ghehe, In Colombiaanse en Jamaicaanse wiet zit vaak zaad, dit komt door de manier van telen. Word als mais geteeld en en vaak zitten daar mannetjes tussen. De wiet is nadat je het zaad eruit gepeuterd hebt best te roken. laag thc gehalte maar als je er genoeg van paft ..... krijg je genoeg thc in je bloed. white widdow met zaad in, hmmm vreemd hoor. kom je niet vaak tegen. Zelf heb ik twee zaadjes van Colombiaanse wiet (uit het zakje) geplant en hier is het resultaat

                  dus zeker proberen altijd spannend wat eruit komt.

                  Grtz
                  Last edited by monty; 19 August 2009, 09:13.

                  Comment


                    #10
                    Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                    Hoop dat je ze wel gaat zaaien in zaai en stekgrond,
                    Mijn ervaring met supermarktpotgrond is dat het ook behoorlijk pittig is voor jonge plantjes.
                    Zou voor een paar potjes te vullen niet besparen op de grond.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment


                      #11
                      Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                      ik ga het proberen dat zeker. nu 2e dag aan't ontkiemen. ik zie nog niks nog ff wachten. Ben ook benieuwd naar of dit mannetjes of vrouwtjes zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                        Mijn plantje komt ook uit een zakje en ziet er heel netjes uit.

                        Comment


                          #13
                          Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                          nou als je een hoop zaad hebt , kan je veel planten kweken , en dat scheelt weer veel geld. dus gewoon proberen te kweken... en terug gaan ?? neuhhh dat zou ik niet doen ik zou de zaadjes houden !!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                            nee waarom zaadjes houden als ik aan stekkies kan komen. waarvan ik 100% weet dat het vrouwtjes zijn. hier wat foto's van de nieuwe kweek van dat zaadje. Ben ook van plan nog 2 andere zaadjes te planten . Maar stel dat 1 van de 3 een vrouwtje is , en ik nog niet kan zien of het vrouwtjes of mannetjes zijn , dat de mannetjes de vrouwtjes dan al bevruchten als ze naast elkaar in me hok staan. Vanaf wanneer kan ik zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn? Heb ze meteen op 12/12 gezet, en we zijn nu pas 1 dag verder na het zaadje gezaaid te hebben.
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: Van de coffeeshop zakje half met zaadjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door WeedSeed View Post
                              Mijn plantje komt ook uit een zakje en ziet er heel netjes uit.

                              welk soort was dat? en heb je foto's

                              Comment

                              Bezig...
                              X