Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie plantjes idd. Al 's gedacht om topactivator bij te geven nog? Zoals bvb Green Sensation van Plagron. Dit werkt zeer goed (oa om je toppen compacter en dus ook zwaarder te maken). Hoelang staan ze nu reeds in bloei op die laatste foto??
Idd, die "bloeiboosters" kosten aardig wat geld. De topactivator van Plagron (Green Sensation) kost ongeveer 40 euro voor 250ml, wat niet weinig is. Ik kan goed begrijpen dat niet iedereen hier zijn kostbare kluiten aan wil uitgeven. Persoonlijk vind ik wel dat het werkt.
Yo Mr 3ppozz!
Een tijd geleden is dat zeg! Een mooi kweekje zie ik hier! Goed bezig zo te zien . Hou die plekjes gewoon wat in de gaten en probeer niet te sproeien als je lampen er vlak op hangen, de druppeltjes water werken immers als vergrootglas (iedereen kent het systeem wel ). Ik vind ze er goed bijstaan anders hoor.
Die topboosters moet je eigenlijk niet echt als puur 25eu of 40eu zien maar eerder als een besparing op wat je oprookt. Neem nu dat je al snel 7eu of 8eu per gram kwijt bent als je naar de shop gaat om wat groen dan hoef je maar 5-8gram extra te hebben op het hele flesje om je de kostprijs te besparen. Dat haal je er sowieso wel uit en dat zullen velen wel kunnen bevestigen. Al is het natuurlijk een extra risico (overvoeding bvb.). Het is uiteraard een persoonlijke keuze en je moet het bekijken als een extra voor je plant als de voedingsbodem wat uitgeput geraakt naar het einde van de bloeiperiode toe .
Comment