Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

neville's haze sjdr120 eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: neville's haze sjdr120 eerste kweek

heey kwekers

weer een kleine update
    week 10 totaal
    bloei week 5

hmm

op aanraden van fifi heb ik mijn planten 3 dagen maar 10 uur licht gegeven ipv 12 uur
    waarom ???? om de groei eruit te halen zei fifi mij, en jah hoor de nevilles haze die elke dag verder de lucht in ging is nu langzamer aan het groeien en begint nu de internodes op te vullen met mini kleine topjes.
    de achter gebleven toppen beginnen nu ook omhoog te komen op een hoogte van 60 cm boven het scrogg net.
    aangezien de cam leeg was hmmm doe ik strax de update ff met foto's en wat extra info bijwerken.

Comment

zoals ik dus al eerder zei: ze groeien lang door geen idee welke lettergrepen er niet begrepen worden hahahah.....
      Betrefd die foto...... zitten auteursrechten op hoor maar dat komt vrijdag a.s. wel in orde toch (rijstenvlaai...lekker) lol....
      lol Psycho: 1200 watt in deze tent....? dubbele diktes...lijkt me sterk maar wie weet.
      verder alles prima....greetz Kweker
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

heey kweker maar denk je dan dat het niets zou uithalen die 2e 600 watter ????

je moet het zeg maar zo bekijken ik heb nu 600 watt voor een oppervlakte van
        60x 120

denk je dat dat voor niet is ????
        denk je dat dat weg gegooide stroom is ????
        en waarom ????

Comment

geen idee devils:
          een tent van 120x120 en dan 1200 watt er in is wel drastisch...ten eerste je temeratuur ook al zal een hitte vanaf komen wat ook niet echt bevordelijk is...

ten tweede: hoeveel staan er in?
          Ze zeggen licht is gewicht?? zou het? ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt kan het natuurlijk ook bij het verkeerde einde hebben he.... geen idee is tenslotte mijn gedacht....

Ik zou: testen....je kweekje afmaken.
          Daarna precies hetzelfde doen dan wel met die 2 lampen en kijken wat het verschil is.
          Normaal is een 600 watter voor een tent van 1x1 meter al teveel (zeggen ze en adviseren ze toch) ik heb ook een 600 in 1x1 tentje.
          maar net wat ik vertel: normaal advies is 600 watter op een tent van 120x120 en jij hangt er 1200 in....dus of het wat zal uitmaken GEEN IDEE ben er zelf wel benieuwd naar.

Op een gegeven moment moet het toch ergens ophouden?
          Stel: een beginnende kweker haalt een opbrengst van 0,6 gr. per watt. en een ervaren iemand net 1 gr. per watt.
          Dus stel ik heb een 400 watter en 4 planten staan en ik zou er dus 200 gr. vanaf halen.
          Heb ik dus een 400 watter en steek er 50 planten in kom ik op hetzelfde gewicht uit.

Dus kan ik ook zeggen: een 600 watter met 10 planten geeft mij (minimaal??) 300 gr.
          als ik er nu 9000watt in hang met 10 planten en een airco die er vollebak opstaat zou ik met het aantal zelfde planten 4,5 kilo halen??????????? klopt dit wel vraag ik me dan af...... als het zo is trek ik alle verlichting uit voetbalvelden los....lol....

Nee Devils ik heb echt geen idee....denk zelf dat het niet zoveel uitmaakt

Comment

ah ok thnx voor je antwoord kweker
            ik maak mijn kweekje dan gewoon op 600 watt af mijn temp is dan ook beter eerlijk gezegd dus wat lager

ik heb als ik beide lampen aan het de flappen van de tent open om het op een goede temp te houden wat de geur niet ten goede komt dus maak ik het gewoon met 600 watt en tent dicht af

ghehehe maar die beredenering wat je zegt klopt wel waarom een loods vol bij wijze van spreken je hangt gewoon 50 duizend watt op 1 badkamer
            want ze zeggen licht is gewicht ghehehehe ik snap 'm thnx

Comment

Comment

jah ijscoman

daar heb ik met kweker een discussie of woordenwisseling over gehad waarbij we de conclusie hebben getrokken licht is gewicht maar met grenzen
                anders kan je ook 50.000 wat op een plant zetten en dan zal een slecht kweker er dus al 25 kilo van af halen dat gaat dus niet gheheheh alles heeft z'n grens

Comment

inderdaad ijscomanneke....lol......

uren een zware discussie gehad wat bijna tot gevolg had dat ik in de auto stapte (witheet en woest) om vervolgens......nou ja laat maar..............

zijn er uit......
                  @devils: goed gezegd en gedaan

Comment

ik had een hokje van 2.2m x 1.2m x 2.2m

ik had daar 2 lampen in hangen van 1000 watt
                    er stonden 8 planten in en ik haalde er droog gemiddeld 1400gr droog van af
                    verder had ik het er continu 30 gr iets te hoog dat weet ik

en toch denk ik dat ik met 2 x 600 watt er geen 1400 gr van af had gekregen

Comment

leuk LEDPOWER.....
                      jij praat over een tent van 2,2 x 1,2 en 2 hoog. Devils praat over 120x120 dus of dit haalbaar is geen idee.

1400gram van 8 planten op 2,20 bij 1,2..... dan heb je goed je best gedaan dit te behalen........

Comment

heey ledpower dan praat je over 500 gr/m2
                        das goede oogst maar toch hmmm
                        en wat voor doortje had je daar dan fanta(stick) buds????

nee grapje

Comment

hier dan ff nog de update bijwerken van
                          week 10
                          bloeiweek 5

ik weet niet veel te zeggen maar wat ik wel weet is dat de toppen ik heb zojuist wat gediefd en wat gesnoeid
                          ik heb de achterblijvers weggehaald (de kleine toppen wat onderop bleven).
                          maar ik heb zojuist de toppen geteld wat boven het klimnet uit kwamen en dat waren er 32 stuks
                          en dan nog een stuk of 15 a 20 wat nog onder het klimnet zaten
                          en jah de foto's vertellen je de rest kijk maar naar de foto's zou ik zeggen
                          Attached Files
                          Last edited by devils haze; 6 November 2009, 08:28.

Comment

maar dat is een dikke plant
                            en die stam
                            dat zal wel een dikke oogst worden
                            als je 32 toppen van bijna 80 cm hebt gheheheh
                            al zou je 8 gram per top halen dan heb je nog een flinke 250 gramm
                            boh
                            ik ga ff je verslag je trug lezen want dis wel intressant
                            kan je dit ook op hydro doen want ik wil gaan hydro kweken

Comment

32 toppen van 80 cm??????? lol..... ziet er netjes uit Devils

Comment

kweker vandaag na het snoeien heb ik de toppen geteld
                                daarbij waren de pieken zoals op foto en het zijn in totaal 32 toppen wat boven het klimnet dus 40 cm boven het scrogg net en die 32 toppen wat boven het net uitkomen die ga ik met bamboe en ijzerdraad ondersteunen zoals je me vanmorgen had laten zien je ziet het misschien niet goed op foto omdat er vele schuin naar boven schroeien onder het net dus vandaar dat je niet alle toppen goed kan zien en de lengte maar je hebt zelf toch ook een tentje kan je ff kijken vergelijken meten = weten

als ik alles heb onder steund maak ik er opnieuw een fototje van
                                ik ga zodadelijk bamboe stokken kopen en dan ga ik weer klussen anders morgen vroeg

dus dan hoor je het van me grtzz DH

Comment

Bezig...
                                X