Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door devils hazeView Post
maar izz hoe doe jjij stekken????? mij is het nog steeds niet gelukt en ik wil toch echt een paar stekken van mijn nevilles voor die in bloei gaat
Heb deze niet zelf genomen (Stofke666) , maar is echt helemaal niet moeilijk hoor Gewoon mooie stek kiezen met mooie internode , en die schuin afsnijden met een heel scherp mes dat je geen kartels maakt. Dan daar stekgel aandoen en in het medium(steenwol dingskes ofz kwenie juist) wij doen da gewoon in stek&zaaigrond wortelt veel beter zegt men maat en hij heeft gelijk. en dan gewoon de propagator in met heel hoge LV (regelmatig besproeien dus) en onder TL,SL en klaar is kees gewoon wachten op de wortels
Eindelijk iemand die me gelijk geeft merk idd ook geen enkel probleem met 1000watt , geen problemen met licht , warmte , etx niks.
Alles gaat vlotjes gewoon.
Izzz
De vraag is hoeveel van die 1000W word rendabel gebruikt, als je zoveel watt boven een vierkante meter wil gebruiken moet je om rendabel te werken alles kunnen aanpassen dus op een hogere temperatuur werken, grotere luchtvochtigheid, meer voeding en co2...
Ik blijf deze zekers volgen..
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
1000 watt jij krijg een beste rekening das het zelfde als je de hele dag een bouwlamp aan laat staan moet je dan maar is gaan kijken in de meterkast hoe snel dat ding draait maar opzich ook nice als je het goed do haal je beste opbrengst maar onder een 1000 watt zou ik ongeveer 30 plante gooie suc6 man ik blijf dit checke
Comment