Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja da moe interressant worden zeker en vast volgen jongens wel oppassen voor overbelichting met 1000 watt om nog niet te spreken over de kosten en gevaar van overbelasting maar ja da beloofd wat
tutututut wa zit iedereen ier zo raar te doen over 1000Watt :s oppassen oppassen voor den 1000ste keer tis ni de eerste ronde dak onder die lampen kweek , der is nix miss mee :s en 1000Watt is zo veel ni hoor , 2 computers aant gamen evenveel watt
overbelichting is er echt geen risico met 1000watt , voor zover ik weet gebruikt bv the greenhouse 2000 watt belichting in hun growrooms en nog wordt de kracht van de zon niet gehaald. Ik ga dit draadje volgen alsinds .
overbelichting is er echt geen risico met 1000watt , voor zover ik weet gebruikt bv the greenhouse 2000 watt belichting in hun growrooms en nog wordt de kracht van de zon niet gehaald. Ik ga dit draadje volgen alsinds .
Suc6!
Eindelek iemand die me gelijkt geeft merk idd ook geen enkel probleem met 1000watt , geen problemen met licht , warmte , etx niks.
Alles gaat vlotjes gewoon.
1 van de 6 stekjes is al herpot. En ook een tweede stekje heeft wortels gekregen die moet'k wel nog overpotten. En men bubblegummer zen wortelkes komen der vanonder ook al uit
Comment