Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

no problemo witn

@stafford : Ha thanks man ga dit eens even uitvissen die atami bio defense

Mvg Izzzz

Comment

Hoy Izz,
      Moest je ernaar informeren, vraag gelijk ook eens of de verkoper kan garanderen dat je de beestjes ermee kwijt zult raken. Bio middeltjes zijn efficient, maar dan vooral op het gebied van preventie. Eenmaal ze er zijn zul je grovere middelen moeten inschakelen want uit zichzelf zullen ze niet gauw gaan vertrekken.
      Suc6 & good hunting!

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Yo $iR , heb momenteen er niets meer aangedaan , ga ze gewoon zo laten , verergert het dan heb ik pech maar tot nu zijn ze nog zoals week geleden. Gewoon verbetering in de toppen offcrse Maar als ik er een vang dan hou ik je dirtect op de hoogte

Mvg Izzzzz

Comment

Ziet er lekker uit goed bezig.

Comment

Hi izz,
            Die opkrullende blaadjes helemaal bovenin,te zien op o.a. de laatste foto,wijst erop dat het blad zich wil beschermen tegen de warmtestraling van de lamp.
            Dit betekend dat ze,of te droog staan,of de lamp hangt te laag.
            Verder mooie toppen.

Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Ok , kan het dan zijn dat iet gewoon te droog staat , want ik heb dames die hoger en dichter bij de lamp staan en die geven dat niet , maar dat ligt dan waarschijnlijk weer van soort tot soort. Maar ik let erop

Thx , Izzzz

Comment

ooooooh dat ziet er goed uit man:O
                mmmmm
                succes!

Comment

Thx man

Comment

Hoy izz,

Om even in te spelen op de opmerking die miss maakte. Ik had hetzelfde probleem en vraag me af of je plantje niet direct in de luchtuitstroom van de ventilator zit...
                    Ik had een lemon skunk die midden onder de lamp stond. De plantjes net naast de ventilator hadden er totaal geen last van, maar deze had ook zo van die hele smalle vingertjes die naar onder opkrulden. Ik heb me weer doodgezocht naar de oorzaak, tevergeefs weeral. De lemon skunk is ook een plantje die wat durf uitschieten en dus was ik genootzaakt de lamp te verhogen, samen met de ventilator. Het probleem loste zichzelf op deze manier op. Ik heb de plant verplaatst en nu bloeit ze lekker stevig door. Ik zou zelf durven zeggen dat ze alle schade ah goedmaken is.
                    Heb je nog nieuws ivm beestjes voor me man? Ik denk te mogen zeggen dat ik ervan af ben...voorlopig.
                    Daarnaast ben ik na het zien van deze foto's helemaal overtuigd dat je plantjes ook leiden onder tmv. Het ziet er allemaal zo gelijkaardig uit izzman...ik vraag me af of je toevallig hier niet wat verder in de straat woont... Daarnaast verzoek ik de 'kenners' en ook jijzelf, eens goed naar de topjes van de vingers te kijken. Bestudeer het eens van dichtbij en vertel me wat je ziet aub. Ik zit aan deze kant met enkele grote vragen waar ik moeilijk antwoord op vind en hoop dat als we al onze ervaringen samen gooien we misschien een degelijke conclusie kunnen maken.

Grtz $iR
                    Last edited by SirSmokeAllot; 25 October 2009, 02:02.
                    sigpic

Comment

Ok thx voor de zovele info alweer $iR , ik zie bij de vingertipjes een kromming naar een of andere kant meestal , geen nerven in de tipjes , hmmm wat nog

Comment

Comment

Dat ziet er hier allemaal lekker uit zeg, leuke foto's Die topjes beginnen al mooie vormen aan te nemen. Begint de boel al goed te ruiken?

Comment

Het ziet eruit alsof je vingertopjes wat verbrand zijn, niet? Lijkt wat op overvoeding.
                            In mijn geval constateer ik witte vingertopjes en als ik heel goed kijk zijn het net allemaal bolletjes/stipjes heel dicht tegen elkaar. Ik probeer er al een aantal keer een foto van te maken maar jammer genoeg zijn mijn skills ontoerijkend. Verbranding echter is het niet, en dat ben ik bijna 100% zeker.
                            Ik trof in mijn kast na de tripseninval een vorm van tmv aan, nl tabaksbontvirus. Ik durf met volledige zekerheid zeggen dat de ziekte er telkens net iets anders uitziet bij andere genen. De foto's zijn van black jack (indoor) en NL (outdoor). Deze tonen het duidelijkst wat er aan de hand is.
                            Ik weet niet of ik al kan concluderen maar volgens mij "overwint" een plant op termijn tmv. Beter zou ik misschien zeggen dat ze zich eraan gaat aanpassen en er alles aan gaat doen om de gevolgen van de ziekte te beperken.
                            De eerste 3 zijn black jack, de laatste 3 zijn NL. Ik voeg deze foto's toe omdat deze genen de meest duidelijke symptomen aantonen van de vorm van tmv waar ik mee te doen heb. Mn sativa's hebben onder een heel andere manier last van de ziekte.

Grtz $iR
                            Attached Files
                            Last edited by SirSmokeAllot; 25 October 2009, 14:35.
                            sigpic

Comment

@Witn , als je de foto's geupload hebt moet je de koppelingslocatie kopieren en zo invoegen in je post met dat tekentje hierboven met dat bergje is voor foto's invoegen via url.

@ijscoman1 , ja man alles ruikt al heel goed behalve de bubblegummer is nog niet zo geurachtig

Thx for the reply's

Comment

Bezig...
                              X