Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Haze , Himalaya Gold , Bubblegummer @1000watt

yuuu, ze zijn nog maar pas op dag 21 van de bloei Zal eerst moeten zien wat het is en dan kijken voor een remedie , ik ben geen fan van sproeien etc

Mvg Izzz

Comment

jammer izz,
      had je bij het aanvangen van de bloei moeten mee beginnen maatje. Had het je nog gezegd. Pas op voor rot als je nu nog moet sproeien homez.
      Na een lange tijd van slapen op mijn 2 oren heb ik gisteren weer een nympf aangetroffen gvd... Orius komt eraan!
      Toch zien je plantjes er wel goed uit en hoop ik dat je het kweekje kunt afronden man. Enig nieuws over de vingertopjes? Zou het graag weten om een idee van het schadebeeld te krijgen.

Grtz $iR
      Last edited by SirSmokeAllot; 29 October 2009, 17:47.
      sigpic

Comment

Foto's van de spint(denk ik) , Met dan aan kweker ga ik morge bayer masai hale

Mvg Izzzz
        Attached Files
        Last edited by Izthewiz13; 29 October 2009, 22:36.

Comment

Yo Izz

hehe, jup idd. het schadebeeld loopt gelijkaardig maar bij tripsen zou het verder gaan naar vergeling/wit worden en bij spint zie je webjes... dacht ik. Geen webjes te zien man? Een pot nat, maar met deze kan ik niet zo goed overweg want nog geen ervaring ermee.
          Blij voor je dat je eindelijk weet wat er scheelt.
          Heb zelf een fotootje kunnen maken van de vingertopjes van mijn plantjes, zo weet iedereen waar ik over praat. Dit is een greenhouse gefemde super lemon haze die nu weekje 6 aansnijdt. Merk de witte vingertopjes op die volgens mij echt geen overvoeding zijn. witte stippen en hoe meer naar de vingertop hoe dichter op elkaar tot er geen groen meer overschiet. Helemaal aan het uiteinde is geen enkel blad verbrand (geel of zelf bruin en verdroogd).

Grtz $iR
          Attached Files
          Last edited by SirSmokeAllot; 30 October 2009, 01:43.
          sigpic

Comment

Hoi , goed nieuws over de spint heb alles grondig bespoten en goed geventileerd om rot te voorkomen Na 10 mins ging ik es kijken en geen enkel beestje beweegde nog dus ik denk dat ik ze voor de moment uitgeschakeld heb

Dit is wat ik gebruikt heb Formusect op waterbasis(3g/l bifenthrine).

Mvg Izzzz
            Attached Files

Comment

Let er wel op dat wanneer je ze behandeld hebt, je ze niet meteen onder de hps zet, je kan ze het beste net voor uitgaan van de hps behandeld in je kweekruimte zetten en de ventilatie laag zetten, zodat de bestreider goed kan inwerken en niet meteen airborne gaat door de ventilatie.

Greetz

Comment

ja tuurlek ben geen newb int kweken he heb ze bespoten en eerste half uur niet onder hps gezet voor brandplekken te vermijden , en ventilatie zowiezo ga me niet riskeren van budrot te hebbe xDD

Izzz

Comment

leuk je er op tijd bij was rotbeesjes suxes verder
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

Comment

Comment

zallek zeker doen hoe ist daar bij u met de beestjes witn ? allemaal weg ?
                      Maar ge moogt ver oogsten zeker jij

GL Izzz

Comment

Comment

aha goed nieuws dus das goed om te horen
                          Izzz

Comment

hoe is het verder afgelopen met de plantjes zeg nooit niet veel maar volg alles wel grondig

Comment

Voor de moment zijn ng altijd alle beestjes dood , denk ik toch. Maar moesten ze weer komen dan spuit ik direct nog een keer

Comment

***evil mwehehehe***
                                Die you bastards...kopstoot!!!

Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X