Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
de plantjes gaan vanaf vandaag op 12/12
foto 1 powerplant
foto 2 cali-o
foto 3 big bang
foto 4 trainwreck
foto 5 black widdow
foto 6 white widdow
foto 7 belladonna(deze blijven wat achter)
foto 8 hashstar
drop f n reply
grtz
kelder is wat klimaat betreft ideaal,en daarbij heb ik ook nog eens vloerverwarminggrtz
Relaxed ! Wordt tijd dat ik mijn keldertje eens ga inrichten, helaas door tijdsgebrek kom ik er maar niet aan toe. Hier staat het al een tijdje stil helaas. Aangezien de voorraad bijna op is moet ik snel actie ondernemen.
foto update op verzoek.
de plantjes gaan lekker,de powerplants zijn reeds begonnen met de bloei.ben ze alleen even vergeten te fotograferen
@sir er zal allicht hoogte verschil ontstaan met alle verschillende soorten,maar nadat de mannen er tussen uit zijn,onstaan er lege plekken.en ga ik met de potten schuiven.zo zullen de powerplanten met zn allen bij elkaar komen te staan,deze zijn ongeveer allemaal gelijk van hoogte.zo doe ik dit ook met de ww,hierboven word dan n net gespannen waar de planten in groeien.de meer indica soorten zoals de cali-o ,trainwreck big bang zijn ook kwa hoogte vrijwel gelijk ,hier pas ik hetzelfde trucje toe.ik kan mn lampen zowieso apart van elkaar op de juiste hoogte hangen,dus ik zie voorals nog geen probleem wat betreft t hoogte verschil.genoeg geluld hier wat pics
foto 1 nycd
foto 2 white widdow
foto 3 big bang
foto 4 bella
foto 5 black widdow
foto 6 trainwreck
foto 7 hashstar
foto 8 mad s
foto 9 cali_o
foto 10 beginend topje pp
de masterkush,cali-o ,powerplant zal ik zo even editten
Comment