Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooie toppen van die P.P. en van die bella maar vind die trainwreck 1 bere plant zeg.
waar is die dan vandaan ?
voor de rest die widows zien er ook wel goe uit zeg mooie oogst mooie gekweekt.
Nog een Z.G.G = een zeer goede grower.
welkom in onze groep.
heb nog even een updateje
over de trainwrecks,de blackwiddow welke dezelfde genetica heeft als de white widdow ,maar toch heel anders is!de toppen van de black widdow gaan die van de ww overtreffenen dan heb ik nog een laatse ww die veel compacter en kleiner is dan de rest,van de ww,s en dus ook nog niet klaar.de rest hangt in mn tent te drogen en n klein gedeelte in mn growhok,als de lamp uit is en in n schoendoos als de lampen aan zijn.ik zeg net wel lampen ,maar dat moet eigenlijk lamp zijn,omdat ik voor deze planten niet 1000w ga belichten.nog even wat fotos
grtz
foto1 drogende big bang,nu in mn hok wegens plaatsgebrek
foto 2 ww
foto 3 de dikste ww die ik had,de voorste 2 takken
foto 4 trainwreck 1 mega sticky,maar zo traag,ik schat nog zeker 3weken
foto 5 black widdow begint nu flink aan te dikken
foto 6 trainwreck 2 iets sneller maar ook nog lang niet zo ver!
Nice mark , jij laat kweken zo makkelijk lijken xD
ghehe just kiddin , ziet er mooi uit man , juist spijtig dat je geen goeie drooghokje hebt door plaatsgebrek.
tof man, die mega toppen. Alweer een super resultaat. Verry verry nice dude. Je kent de knepen vant vak van binnen en van buiten. ga vooral zo door. Las van je stoute plannen m.b.t. je zaadlijnen. Zeker mee doorgaan, als ik je planten zo zie zit je op een heel goede weg.
Hey Markster,
is een lange tijd geleden, sorry voor mijn afwezigheid.
Nu ik eindelijk eens de tijd had, heb ik rustig je verslag doorgenomen.
Ziet er echt goddelijk uit daar!
En het leuke is dat jij en erg grote verscheidenheid aan soortjes hebt, daar hou ik wel van.
Ik heb erg genoten van je foto's, de geur kan ik me jammer genoeg alleen maar inbeelden. Man o man wat moet het daar lekker zijn.
Binnenkort is mijn pc herstelt en heb ik wat meer tijd, dus mij zal je hier wel nog zien. Succes nog verder.
Ow en wou ook nog zeggen dat ik EINDELIJK je Jock Horrors ga gebruiken. Ik heb een nieuw kastje dat veel ruimer is (wat voorheen niet het geval was).
update
de trainwrecks beginnen nu eindelijk hier en daar wat bruine haartjes te tonen.vind t maar trage worsten!dan heb ik nog de blackwiddow die ook nog steeds spierwit is,maar wel lekker dik.verder nog wat pics!and a happy newyear!
foto 1 en 2 trainwreck
foto 3 topje bw
foto 4 topje ww
foto 5 topje cali-o
foto 5 bella
foto 6 powerplant
grtz
smaken doen ze zeker!even n smoke report van de pp:smaak is niet zoals ik gewend ben van pp.durf ook gerust te beweren dat t geen powerplant is wat ik heb gekweekt,maar eerder nlx of iets dergelijks.de smaak is heerlijk zoet met n hazey nasmaakje,t effect is couchlock,dikke stoner!kortom gewoon n lekker wietje!
de cali-o is weer die heerlijk zoete orange bud,die ik gewend ben te krijgen van deze plant!vaste harde buds,die echt naar citrus smaken.effect:combi van stoned en high,lekker relaxed wietje.
dan heb ik ook nog de ww getest,welke heerlijk smooth wegrookt,en een knaller van n stoned produceert.smaak is n beetje zurig.maar erg goede wiet in ieder geval.
de mensen die ik n sample zal sturen zullen t waarschijnlijk wel bevestigen
Comment