Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

marksters binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: marksters binnenkweek

nice nice zieet er weer goed uit

Comment

zou ik mogen vragen hoeveel gram je droog van die pp(nlx) heb gehaald

die ww toppen zagen er prachtig uit mijn zware complimenten

Comment

Ziet er lekker uit Markster! Weer prima gedaan zeg

Comment

Njam njam, dat noemen ze nouw eens dikke toppen.
          is dit altijd van z'n hoog kwaliteit?
          Wil ik ook wel :p

Comment

ff n rook verslagje van de black widdow
            de toppen zijn droog ietsje minder compact dan de white widdow,maar toch nog vrij hard.de geur is als een gewone ww,alleen de smaak,dat nasmaakje is toch wel even andere koek.dit is een delicatesse wietje,maar niet zo geschikt voor overdag te roken naar mijn mening,lekkere couchlock stoned.ik had van haar n mooie 43 gram ,viel toch nog een beetje in vergelijk met de ww.waarschijnlijk door de wat mindervaste toppen.de trainwreck ruikt nog te grassig om ,n goede smoke te kunnen zijn dus met de tw wacht ik nog even,en de toppen zijn idd mooi compact.
            laterz
            grtz

Comment

Zoalsk verwachte mooie oogsten markster

Mvgh Izzzz

Comment

Rook smakelijk

Comment

nice job mark!!!
                  Grtz $iR
                  sigpic

Comment

smoke report trainwreck
                    zojuist n jointje trainwreck gedraaid,tis een chemisch geurtje wat er vrij komt als je haar verkruimelt ,zoet maar chemisch.en dan de smaak,heel fris en wat smaak en effect,mag je hier niet van klagen.door de smaak die erg lekker zoet is met n nasmaakje dat ik niet kan plaatsen,rook je snel een hele joint op ,met als gevolg,dat ik nu minof meer schuimbekkend dit report typ!kortom zeker n toppertje wat roken betreft,maar wel een plantje wat zijn tijd neemt
                    grtz.
                    grammen nog niet gewogen helaas

Comment

Zondag middag van de White Widdow mogen proeven . Redelijk pittig smaakje had het wel maar niet onaangenaam. Bleef redelijk lang in de mond rondhangen. Na een paar hijsjes meteen effect. Een hoofdstoned die zich al snel meester maakt van het hele lichaam. Aangenaam maar ook heavy. Geen onaardig wietje als je lekker in de bank kunt wegzakken.

Grtz

Comment

apreciated,thanx mont.
                        wiet is nog aan t curen idd,maar word zeker n lekkere!
                        grtz

Comment

Daar is ze dan Bella wietje gekwekekt door Mark oficielenaam van het wietjes is ghemdogvelvet.
                          Gisteren door mark thuis bezorg en gisteren avond gaan roken.
                          Tis even wennen aan de smaak zacht smaakje maar sterke geur
                          Komt langzaam aan binnen en dan lekker stoned en zeer relaxt rokertje
                          Mijn man vond de geur en echte wiet geur en niet zwaar.
                          Ik vind het een lekker ontspannen wietje

Maar ja ik kon natuurlijk niet genoeg krijgen en ik had ook beetje Whitwido van onze mark gekregen en heb er daar ook 1 van gedraaid
                          Ik moet eerlijk zeggen 3 hijsjes heb ik gedaan en kreeg me daar en klap ben gelijk naar bed gegaan om 21.30 en heb geslapen tot van morgen 9 uur.
                          Ik heb niet eens de joint op kunne roken
                          De smaak was ook heel appart en lekker

Top wietje mark ben blij dat ik mijn binnen plant heb laten staan zoals jij zei want de topen worden met de dag voller en dikker

Dankje wel Mark dat je mensen die om medicinale reden cannabis roken helpt.
                          God was never on your side..

Comment

Wietje van markster is heerlijk , goed hoestertje , na paar hijsen voel je hem al heel goed naar het hoofdje stijgen. de Geur is marvelous ! eerst ruik je de gewone typische geur van wiet in het zakje , tot je een topje neemt en verkruimelt dan komt er een heerlijk aroma vrij top wietje markster doe zo fucking voort Wel spijtig dat ik niet weet wat het is. Same voor de zaadjes. Is wel handig in een test om te weten wat je aan het kweken bent.

Mvg Izzzz & thx for the tasterzzz

Comment

hahahahhha, schuimbekkend nog wel fantastisch wat een rookverslag, gaat n prima rokertje worden zo te horen Ben de mijne nog aan het afwachten.

Nogmaals topverslaggie met een topresultaat

Heerlijk hoe je het allemaal zo moeiteloos doet overkomen dat kweken

Enjoy

Greetz

Comment

Hoop dat die van mij ook zo wordt!!!!

En op beetje tips van je!!!

Groeten,
                                Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
                                X