Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn kweekie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mijn kweekie

Korting op 420shop
    hierbij foto's en wat uitleg over wat ik gedaan heb, tips en reacties zijn van harte welkom om alles te verbeteren.

ze hebben bijna 2 week voorgroei gehad, staan op 7 liter potten op aarde/cocos mix grond.
    De voeding heb ik allemaal van 1 lijn, canna (wortelstimulator, flores,boost en pk13/14)

ze staan nu 4 week in de bloei.

ze zitten nog niet op de max. dosering van de voeding, daar zit ik op als ik op de 6e week zit.
    Ik geef ze nu al pk13/14 mee, ze krijgen om de dag water/voeding

Mijn temp ligt met de lampen aan rond de 25 graden en met de lampen uit 21 graden, met behulp van een kacheltje.

Ik moet er wel bij zeggen, ik heb vanaf de eerste week bloei al last van spint, en ik kom er maar niet vanaf, ondanks het spuiten met massai en knoflookextract (tips had ik gelezen en van de GS gehoord)
    hier zijn tips ook van harte.

vanaf nu zal ik iedere week een update geven met foto van de verdere ontwikkeling.

hier nu eerst foto's die ik vandaag ff gemaakt heb.
    Attached Files

Re: mijn kweekie

hierbij ook nog een foto van 1 die ik al vanaf de stek buiten heb laten groeien.

inmiddels staat hij boven op mijn zolder, omdat er kinderen van 12 jaar aan zaten te plukken grrrrrr...ze stonden dus niet veilig achter mijn huisje.

foto zijn niet heel duidleijk.
    Attached Files

Comment

hm zit er netjes uit alleen spint daar heb ik zelf nog geen last van gehad maar als je genoeg ropndpluist hit op het forum dan vindt je beslist wel het antwoord ergens in een draaje maar voor de rest ga zo door netjes
      alleen is het misschien handig om wat meer info over je hok te geven.

mvg DH

Comment

dank je devils haze

wat over mijn hok:

ik draai nu op 3x 400 watt hps
        heb 7 liter potten met aarde/cocos mix (maar wil straks op slabs proberen)
        heb een ufo afzuiger (hoe en wat weet ik niet precies maar is helemaal afgesteld op de lampen)
        mijn LV zit nu op ongeveer 40 a 50%

als de lampen uit zijn en de temp. te veel daalt slaat mijn kacheltje aan
        mijn min. temp is 21 graden
        en met lampen aan is mijn temp. max. 26 graden
        verder staat er een ventilator op, die de planten in beweging laat, zodat de stammen sterker worden.

Comment

[info]Topic verplaatst naar: Kweekverslagen.
          Grtz bobo[/info]

Comment

Bezig...
          X