hallo mensen,
ik ben net begonnen met de bouw van mn eerste kweek kastje.
word een hokje van 70*80*1,70
krijg een complete set van iemand
houd in nieuw koolstof filter 50CM inc bijbehorende afzuiger.
250watt hps lamp met bijbehoren.
termostaat schakelkast de hele mikmak.
hoeveel plantjes kan ik in zo'n ruimte kwijt?
had de vloerbodem ff uitgetekend en met emmers geprobeerd maar denk dat 5 toch wel max is??
en is het handig om mn plafond van de kast schuin te laten weglopen en dan boven in de nok de filter hangen, ivm steiging warme lucht ??
lamp komt aan een balk in het midden te hangen +\- 20cm onder de afzuiger en dan met katrolletjes om te laten zakken tot 25cm boven mn plantjes.
kast word verder geisoleerd met 2cm dik schuim en dan aan beide kanten mdf afwerking.
binnen kant bekleden met anti-detectie folie.
onderin komt een sleuf van 60*2 cm voor verse lucht aanvoer.
met aan de binnen en buitenkant een rooster en een panty ertussen tegen beestjes.
vervolgens zet ik deze kast in een iets grotere inbouw kast die van binnen met het zelfde schuim is geisoleerd, rookmeldertje er boven just in case
afzuiger blaast via een niet geheel overlegd gat in mn muur het algemene lucht kanaal van de flat in om vervolgend 6 verdiepingen hoger buiten uit te komen
tips altijd welkom
ik ben net begonnen met de bouw van mn eerste kweek kastje.
word een hokje van 70*80*1,70
krijg een complete set van iemand
houd in nieuw koolstof filter 50CM inc bijbehorende afzuiger.
250watt hps lamp met bijbehoren.
termostaat schakelkast de hele mikmak.
hoeveel plantjes kan ik in zo'n ruimte kwijt?
had de vloerbodem ff uitgetekend en met emmers geprobeerd maar denk dat 5 toch wel max is??
en is het handig om mn plafond van de kast schuin te laten weglopen en dan boven in de nok de filter hangen, ivm steiging warme lucht ??
lamp komt aan een balk in het midden te hangen +\- 20cm onder de afzuiger en dan met katrolletjes om te laten zakken tot 25cm boven mn plantjes.
kast word verder geisoleerd met 2cm dik schuim en dan aan beide kanten mdf afwerking.
binnen kant bekleden met anti-detectie folie.
onderin komt een sleuf van 60*2 cm voor verse lucht aanvoer.
met aan de binnen en buitenkant een rooster en een panty ertussen tegen beestjes.
vervolgens zet ik deze kast in een iets grotere inbouw kast die van binnen met het zelfde schuim is geisoleerd, rookmeldertje er boven just in case
afzuiger blaast via een niet geheel overlegd gat in mn muur het algemene lucht kanaal van de flat in om vervolgend 6 verdiepingen hoger buiten uit te komen
tips altijd welkom
Comment