Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heb jij niet iet wat grote internodes ????
krijg je dan wel kompacte hoofdtoppen??
voor de rest drastisch wat jij zegt
ik ben gek op nevilles
alleen bij mij heeft die veel kortere internodes
maar zou dat het verschil kunnen uitmaken uit zaad of stek???
@weedy: erg gestrekt....valt wel mee denk ik...plant is ontzettend stevig hoor maar hou het in de gaten......de lamp heeft er 60 vanaf gestaan want in het begin onder de 600 watter stonden ze op een emmer zodat ze hoger kwamen.....maar ziet er inderdaad wel lang uit he,.....lol.....
Die zijn hard gegaan zeg
Wat de strekking betreft zou ik me niet al te veel zorgen maken, je kent de klappen van de zweep onderhand Ik zou het advies van weedy opvolgen, als de toppen aan gaan zetten zou het me niks verbazen als er binnen de kortste keren wat knapte.
De Jack Diesels ben ik zeer benieuwd naar, geuren ze al flink?
WEEK 5 update Jack diesel en Neville's haze:
PH 6,1 iedere dag Alles gaat lekker tussen de grote dames...
JACK DIESEL: vergeten de afmeting er bij te plakken, maar plantje gaat hard in de topvorming zie foto's...staat mooi groen en is enorm stevig en niet al te groot van formaat.
Neville's haze: ook geen afmetingen van, maar topvorming zit er goed bij...plant lijkt dunner op de foto maar in werkelijkheid is ze dat niet....ziet er iel uit zoals eerder gemeld he....verder vermaakt ze zich wel en heeft het druk met haar topjes te maken...gelukkig een stuk MINDER blad dan moeders...waar ze vandaan komt
UPDATE week 3 van ARJAN's HAZE (2x)
Deze vrouwtjes zijn enorm in omvang...ook hoog en zo groen, donker groen, mooi groen.....langzaam komen er kleine witte haartjes tevoorschijn.
De foto's zonder namen zijn dus de Arjan's haze soorten.
Deze hebben vele zijtakken....zie foto's
Enzo gaan we verder naar een week 6 en 4....
Greetz Kweker
Jack diesel: leuke korte kleine knots met dikke toppen 5x zo groot als de neville's lengte is nu 65 cm dus niet veel bijgegroeid afgelopen weken.
Ruikt giganties vies...bah........lijkt wel weet ik veel......
Neviiles haze: Deze is erg grappig waarom weet ik niet iedere keer als ik deze zie moet ik lachen....lol.... lengte slecht 110 cm dus ook niet erg gegroeid....maakt leuke toppen aan die steeds vetter worden lol....
UPDATE ARJAN'S HAZE WEEK 4: arjans haze:
1x 96 cm met 2 zijtakken waar van alles aanhangt...draden zijn zichtbaar laat ze maar groeien hahhaa
1x 104 cm wederom precies hetzelfde.....
voeding van alles is gelijk (hesi)
foto hebben namen he.....inmiddels niets anders gewend denk ik maar en weet je wat het mooie is: ZE ZIJN GEDRAAID...........
Als jij geen groene vingers hebt dan weet ik het niet meer...
Jij knalt de ene pracht top na de ander uit de grond
Wat betreft die Jack Diesel..waar ruikt die eigenlijk naar? Diesel? Lijkt me toch wel een heel speciaal rokertje!
Comment