Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De 2 dametjes vermaken zich prima tussen de ouwe dozen.........
jackdiesel is gegroeid en goed.........en de neville's is als voorgaande behoorlijk aan het worden (40 cm inmiddels).
temperatuur: aan= 27,3 uit= 23 ongeveer
lv: laag (meter kapot)
voeding is HESI en hebben nu 1 week BLOEI achter de rug.
Dahm die neville's gaan hard en wat een schatje staat ernaast
Maak ze maar gelukkig. Ik baal er trouwens wel van dat ik over twee weken pas me volgende kweek kan starten uit zaad. Als ik terug ben heb jij je volgende oogst al bijna
WEEK 2
Jack diesel: 32 cm hoog, getopt en ziet er stevig uit...bijna dood geweest door het toppen....stond getrekt en had links de plant vast en recht het topje. Op het moment dat ik wil toppen gebeurde het onwaarschijnlijke en kreeg een steek in m'n zij waardoor mijn linkerkat losliet terwijl ik trok aan de plant, Dus het leuke lieve plantje werd ineens 6 cm naar boven getrokken wat de bedoeling niet was....na 1000x mijn excuses aan haar te gedaan hebben heeft ze me vergeven...mocht een nachte naast me slapen en is nu weer blij en niets mis mee.......... 1 x pe week ietsje voeding
Neville's haze: DDDDDRRRRRAAAASTISCH......ineens uit het niets 75 cm hoog....ontzettend ruime plant (ruimer dan waar ze vandaan komt) vele nieuwe groeischeuten als dat maar goed komt...2 weken en nu al zo hoog, verschillende keren getopt.....zie foto....heeft een redelijke dikke stam en mooie zijtakken.... 1 x per week ietsje voeding
maar inmiddels hebben we dus eergisteren uit de CLONEKAST van kweker 2x de arjan's haze gehaald die nu inmiddels naast de soortgenoten staat. Planten zijn verpot en inmiddels 45 cm, 2 achterblijvers nog in de kast. De grond is BATMIX gemengd met hydrokorrels. zoals ik altijd doe...staat op water. hierbij staan du bovenstaande planten al 2 weken in de bloei en nu de arja's haze ook in de bloei.
in ieder geval: hier enkele foto's van de overplanting naar de tent.
Voortaan zal dit hier bij komen te staan met 2 weken korter dan bovenstaande.......
Tot zover deze update van de 2 weken staande Jack Diesel en Neville's haze en de verse nieuwkomers 2x Arjan's haze..............
WEEK 3
-Jack Diesel en Neville's haze:
Jack diesel= 47 cm hoog mooie dikke bladeren en dikke takken....
Neville's haze= 87 cm hoog....dunne lange vingers en aardige topvorming inmiddels....
volgende update MET foto's zal volgende week woensdag zijn dus een verassing......... op naar week 4
WEEK 1
De 2 x Arjan's hazen staan er nu weekje bij....vermaken zich prima en zijn gegroeid naar 50 cm....
Jack diesel: 4 weken achter de rug en 60 cm hoog....maakt toppen aan en ziet er leuk, lief en compact uit..... grappig plantje....
Neville's haze: oh....zo hoog...102 cm na 4 weken ai....beloofd niet veel goeds....hopend dat deze vlug stopt en niet zo als moeders gaat doen....
heeft rondom toppen.... ziet er iel en fijn uit....net breekbaar maar kan wel wat hebben....niet veel bladeren......
UPDATE week 2 2x arjan's haze:
Uiteindelijk na 2 weken zijn deze tweeling leuk om te zien...ter vergelijken met waar moeders in dezelfde periode stond zien deze dametjes er beter uit....lol.
allebij 75 cm hoog...... enorme vertakkingen en dikke bladeren.....
zie foto's.......foto's hebben namen.....greetz Kweker
Comment