Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweker 2e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kweker 2e kweek

@psycho: nog 2 weekjes denk ik zo gebeurd...niet normaal uiteindelijk dat deze plant de grote struiken inhaalt he....hahahahha........ Psycho maatje: kom je vrijdag 11 december....kan wel blijven slapen hoor.......lol.......

@devils: ze zullen wel braaf zijn denk ik......laat effe weten of je 11 december komt...
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

PH bij beiden 6,1

UPDATE JACK DIESEL-NEVIILE'S week 9

Jack diesel:
      stinkplant, loopt op z'n einde en is reeds gespoeld met water....deze week gaat deze eruit...voor de verandering

Nevilles haze: 123 cm.....dun iel, mooie plakkerige toppen heeft ze wel........zijn harder dan vorige Neville's

UPDATE ARJAN'S HAZE WEEK 7:
      arjans haze:
      1x 112cm
      1x 119 cm allebij voorzien van redelijke gelijke toppen.... hebben mooie donkere bladeren.....
      voeding van alles is gelijk (hesi)

Foto 1-4: jack diesel
      foto 5: neville's in het midden
      Attached Files

Comment

Vind de jack diesel wel mooi ^^

Comment

Begint er daar al weer serieus uit te zien, tijd voor een bezoekje
          Grtz $iR
          sigpic

Comment

Update week 10: foto's zijn allemaal van de Jack diesel

Jackdiesel: De kleine korte Jackdiesel is geoogst in week 10.....had vele bruine haren....stonk gigantisch veel en was bikkelhard.........
            Weinig bladafval...hoofdtoppen gelijk...kleinere zijtakken toch ook wel redelijk van formaat...bomvol thc......zie foto's

Neville's haze: Deze dame is idem aan vorige week alleen ter vergelijking met de voorgaande neville's haze ziet deze er met toppen er stukken beter uit....toppen lijken nat te zijn (zo ziet het eruit) omdat ze veel thc bevatten........... zijn iets compacter dan voorgaande kweek.........

Neville's haze denk ik nog een 2 tal weken.......

UPDATE week 8:

2x arjan's haze: Deze twee dames vermaken zich wel alleen bij de grootste heb ik een vreemd idee zie foto.......... bevatten vergeleken met vorige kweek veel thc ook...........doen het in ieder geval ietsje beter dan deze afgelopen keer.........
            zie laatste foto van de Arjan's haze........... zeg Uw mening aub...........

ps: laatste foto was toen de lamp ongeveer 8 a 9 uurtjes uitstond
            Attached Files

Comment

Ik zeg NIKS want ik vind het gewoon niet eerlijk hoor
              God was never on your side..

Comment

zijn dikke bolle knoppe. mooi

Comment

mooie budjes kweker! Ziet er beter uit dan die silver als je het mij vraagt!
                  Grtz $iR
                  sigpic

Comment

hallo ik heb ook mooie fotos van mijn kweekie maar weet niet hoe ik ze moet toevoegen.

Comment

tomtom.....hoe je ze moet toevoegen? effe een draadje aanmaken dan op foto's toevoegen lol...............onderaan ergens manage attachement of zoiets...makkelijk best wel...dan zoeken waar je foto's staan en de rest zal wel lukken...lol...
                      (PS: draai wel liggende foto's he.....is een afknapper voor mij en val er over)

Comment

update update

Comment

op woensdag he........vanavond dus.........lol even geduld nog he...........whahahhaha

Comment

ah ok
                            ik wist niet dat jou week bij woensdag begon
                            bij mij begint die meestal op donderdag gheheheheh lol
                            maar deze komende kweek voor misverstanden te voorkomen
                            zal ik de klok gaan omschakelen om zondag avond

dus dat elke begin van de mensen week
                            ook de begin van de kweek week is ghehehe

Comment

UPDATE WEEK 11 Neville's haze:

Neville's haze....deze ziet er echt niet uit maar heeft mooie volle toppen beter dan voorheen....... in ieder geval aan alle kanten vastgebonden......blinkt behoorlijk door het thc...betr dan voorheen en verder staat deze reeds een dag of 5 volledig droog.....is vorige week flink gespoeld met water.......... dus nog even geduld......deze dame is ook stukken vlugger gegaan als de vorige soort zeg maar van 18 weken.........

UPDATE WEEK 9 ARJAN'S HAZE:
                              De arjan's haze doen het ook deze ronde beter dan vorige keer en gaan iets vlugger...zijn mooi en hebben behoorlijk toppen........ planten zijn gemiddeld wederom 120 cm en de onderste toppen bevatten ook veel thc....wat uiteindelijk wel de bedoeling is..........als het goed is volgende week live update...........microscoop was ter bruikleen uitgegeven..........lol...........
                              Arjan's haze krijgen om een paar dagen water met voeding en een ph van 6,1......... verder gaat ze goed........... zien er mooie en volwassen uit en gezond......

Foto's hebben een naam.
                              Attached Files

Comment

Heb je weer mooi gedaan kwekerdude! In bijna de helft van de tijd dan de vorige keer, nice! Zal toch aan de warme zomer (terug een groeispurt van min 2 weken) gelegen hebben volgens mij.

Grtz $iR
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X