Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Binnenkweek begint!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Binnenkweek begint!
haha dat is wel leuk dat je het vraagt, maar ik heb er nog geen!
Ik ben nu mijn hele huis aan het doorzoeken naar tl lampen .
ik heb wel een zoldertje met TL lamp , maar ik weet niet of die te hoog hangt.
Ik kan wel ff een fotootje maken
Komt er zo op binne paar minuutjes!
dan kunnen jullie misschien met wat ideeen komen hoe ik het daar wss kan inrichten.
mvg
*edit* foto's
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
bij de tweede foto kun je het licht boven zien, dat is de tl lamp.
Maar hij hangt te hoog denk ik
any tips?
die rommel gaat trouwens nog weg , en er is geen afzuiging van de lucht.Last edited by KingOfSmoking; 1 October 2009, 21:52.
Comment
-
Als eerste tip zou ik je zaden nog niet laten ontkiemen totdat je je hele kweekruimte hebt ingericht en volledig functioneert. Zelf heb ik deze fout ook gemaakt, wat voor veel stress heeft gezorgd )zowel me planten als voor mij hahahah..)
De tl kan je op enkele cm's afstand van de zaadlingen hangen, tl geeft weinig warmte af is prima om de zaadlingen in hun eerste levensfase boven de aarde te krijgen en voor te bereiden op het echte werk onder een HPS lamp 400/600, net waar je ruimte en geld voor hebt.
Ga je de hele ruimte beschikbaar stellen om een kweek op te zetten of kweek je in een kweektent?
Ik hoor het wel
Greetz
Comment
-
srry voor grote foto!
ik heb mijn box omgedraaid & ventilator verplaatst zodat er precies 5 planten in konden, ik heb alleen een vraag over de lamp!
Hier fototje:
Links om de ventilator komt nog aliumium folie en mijn vraag was
groeien de planten nu niet naar het licht toe? (60W lamp)
Gr Jurgen
Comment
Comment