Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kweekverslag, ik zou graag wat advies ontvangen
Gun hem effe tijd om alles in elkaar te zetten en alle notities te melden...zit werk in om een update te maken en is nu slecht 7 dagen geleden......
update per week moet kunnen............
lol
lol
lol
lol
lol
effe geduld..........
Sorry mensen voor het overslaan van de vorige update, want ik heb het heel druk gehad vorige week dus zometeen volgt de update. Bij de Speed Devils zie je al oranje haartjes, wat moet ik nu doen?
Ja...PITU eigenlijk kan dat niet he......zoooooooo lang ons laten wachten........ had bijna mijn abo. opgezecht.......whahaha......
oranje haren....geen idee laat ons wat zien en wij zullen beatwoorden........
sorry sorry.. dat het zo lang duurt ik had een toetsweek waardoor ik geen update kon doen omdat ik het vet druk had.. toen was die afgelopen maar was er wat gebeurd en kon ik die update die ik aankondigde ook niet meer uitvoeren.. en vervolgens zat ik een week in athene en ben ik gisteren van teruggekomen.. maar mijn telefoon is kapot dus kan ik nu geen foto's maken.. ik zal proberen zo snel mogelijk wat te doen ze hebben echt vooruitgang geboekt ziet er heerlijk uit:$
Sorry mensen voor het overslaan van de vorige update, want ik heb het heel druk gehad vorige week dus zometeen volgt de update. Bij de Speed Devils zie je al oranje haartjes, wat moet ik nu doen?
update volgt zo
Tussen al het gepraat door toch even de tijd nemen om een antwoord op je vraag te formuleren:
Het is een duidelijk teken dat je plant aan het 'afbloeien' is. Een eenvoudige methode om te bepalen dat je plant om moet is om 60-70% van de haartjes bruin te laten komen en dan te oogsten. Een andere methode is om de trichomes -de kleur ervan- in de gaten te houden, dit moet je maar even opzoeken met de searchfunctie. Het is dus geen slecht teken dat die bruine/oranje haartjes tevoorschijn komen .
Comment