Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Walhalla , Orange Bud , NYCD , Somango Haze , Unk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Walhalla , Orange Bud , NYCD , Somango Haze , Unk

Hi izz,
    Waar in je planten vindt je het gele blad?
    Is het bij alle planten zo?
    Hoe lang moeten de planten met het gele blad nog?
    Verder zie ik erg moooie toppen..

Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Als die gele blaadjes onderaan zitten dan zou ik het ook op Stikstoftekort gooien. Had ik ook last van maar is omdat je minder N aangiet (aangezien het meeste PK is dat je geeft, N is wat opgeraakt tijdens de groei zou dan een logische verklaring zijn).
      Ben persoonlijk niet aan hazekweekjes (puur voor het feit dat ze te lang duren, moet je goddelijk geduld voor hebben en dat heb ik niet ). Respect voor dit kweekje!

Hou ons updated

Comment

Hoi misty ,
        Ik vind deze bladeren in het onderste gedeelte van me dame , enkel de walhalla en de amnesia hebben daar last van. Ze zitten beiden in week 4 , nog 11 te gaan.
        Thankx doe men best toch xD ghehe

Thx voor de info alvast

Mvg Izzz

Comment

Idd jona ,
          die gele blaadjes zitten onderaan. Had met markster ook al het stikstofprobleem op de proppen gebracht maar heb er ng geen oplossing voor gevonden. Als dit zo verder gaat heeft mijn dame gaan bladeren meer tegen week 8.

Jaha goddelijk geduld is het ergste idd. Maar je word goddelijk beloond nadien. Duurt idd ng een tijdje zitten nu op week 4 nog 11 te gaan word spannend

wederzijds respect voor het volgen maatje

Mvg Izzzzz

Comment

Effe geen tijd om rond te kijken Iz, maar ik ben er vrij zeker van dat er voeding bestaat die veel of toch een groot deel N in zich heeft, misschien eens aan Alien vragen (nu die onlineshop toe is...). Als ze echt nog 11 weken moeten... Ja, dan hoop ik dat ze er nog helemaal geraken . Denk dat een kleine ingreep op zijn plaats zou zijn

Comment

Ik heb toch een iets andere mening,
              De wat ervaren kwekers mogen mij natuurlijk op de vingers tikken als ik het mis heb hoor,

Maar volgens mij zijn gele bladeren die verdeeld over een plant voorkomen een teken van stikstoftekorten,die zie je wel extra vaak verschijnen na ca 2 weken 12/12,ik ben van mening dat je zeker bij langbloeiers ook nog ongeveer 2/3 weken in de bloei ook groeivoeding mee kunt geven,
              Daarnaast heeft bladvoeding volgens mij ook veel stikstof,dit is alleen ivm risico op rot niet toepasbaar in de bloei.

Wanneer het gele blad alleen onderin voorkomt denk ik als eerste aan magnesiumtekort.

Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Idd , heb ik gedaan misty , groeivoeding meegegeven voor een weekje , ik mixte die met bloeivoeding , maar kan ze niet blijven toedienen he , kijk maar vb van markster met de big bang

Het is inderdaad niet verdeeld over heel de plant , het begint vanonder , MAAR het begint zich wel stilletjes in aan naar boven te werken.

Ik hou jullie op de hoogte van meer of ergere schade.

Mvg Izzzzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                  Ik heb toch een iets andere mening,
                  De wat ervaren kwekers mogen mij natuurlijk op de vingers tikken als ik het mis heb hoor,

Wanneer het gele blad alleen onderin voorkomt denk ik als eerste aan magnesiumtekort.

Greetzzz

Jona

Comment

joekels joekels joekels
                    Last edited by Izthewiz13; 31 December 2009, 15:36.

Comment

walhalla buds nog is showen , zal tijdje duren nu verandert niet zo veel meer moeten nog tijdje doen

Enjoy de foto's en happy newyear voor iedereen (bijna)

Mvg Izzzzz
                      Attached Files

Comment

yeah t gaat wel n happy newyear worden met die walhalla!
                        maar zoals ik al zei via msn over je probleem met vergelen is dat de bladeren die reeds vergeeld zijn niet meer groen worden!maar maak je er niet te druk over tis eigen aan de soort.
                        grtz

Comment

hoi

Mooie toppen, laat het smaken.

Beste wensen voor 2010 en mooie kweekjes.

groetjes

de groene wolk

Comment

jaha markster happy is ze zeker de blaadjes aan de toppen die zo geel zijn is omdat men lamp iets te dicht stond voor de zaailingskes xD mar dat vergelen zal er idd niet zo hard aan tillen , maar als ze zonder bladeren komt te staan na een tijdje , dan hebk wel kaka in de broek xD

Mvg Izzzz & happy new year he marksterino en voor je kids en je vrouw

Comment

yoyo groene wolk , smaken zal die zeker maar duurt wel nog stuk of 20 weken voor ie goed droog en gecured is enz maar zal zeker de moeite waard zijn

Happy new year voor jou ook man

Comment

Wow, die foto's zijn niet slecht die je daar het laatste gepost hebt. Doet me denken aan van die zaadbanken hun foto's als illustratie bij hun zaad .
                                Er komen toch al wat bruine haartjes op het toneel dus het is het begin van het einde zou ik zeggen . Doet mij enkel maar meer verlangen naar het einde! Heb je nog wat info over die Walhalla? Zal volgens mij nog een boostje krijgen wat topvorming betreft, ziet er nu toch al niet slecht uit moet ik eerlijk zeggen

Comment

Bezig...
                                X