Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Walhalla , Orange Bud , NYCD , Somango Haze , Unk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Walhalla , Orange Bud , NYCD , Somango Haze , Unk

wat meer details over de walhalla :

Bij een samenwerking als bij sannie en eskobar kan het alleen maar een kwestie van tijd wezen dat de 2 beste planten elkaar gaan ontmoeten en een mooie cross is ontstaan.
    Beide ouders hebben sativa trekken in zich waardoor deze cross sativa dominant zal wezen en houd dan ook rekening met een bloei-periode van 13-15 weken.Heerlijke en witte sativa buds zullen uw deel zijn. Deze cross is een nieuwe F1 en er zijn dan ook nog geen resultaten bekend van wat deze zaden exact gaan produceren maar we kennen deze planten erg goed en kunnen dan ook goed voorspellen wat het nageslacht zal gaan brengen.
    Let wel op deze batch is eenmalig en zal niet gereproduceerd worden voor verkoop in deze shop wat deze zaden erg exclusief maakt. Bron : www.sanniesshop.com

Type: Overwegend sativa type plant
    Bloeitijd 13-15 weken
    Opbrengst: Tot 750 gram/m2(indoor)
    Smaak: Een krachtige spicy/haze smaak
    Effect: Energie volle uphigh
    Bloemen: Deze zijn hard en bezitten veel uitlopers
    THC: Percentage tot wel 20%

Ja idd het begin van een laaaaaaaaang einde ^^ ik denk ook dat de toppen ook ng een stevige boost zullen krijgen , en ook pakje meer vlees zal aan kome Ziet en ruikt idd niet slecht nee

Comment

Let wel op deze batch is eenmalig en zal niet gereproduceerd worden voor verkoop in deze shop wat deze zaden erg exclusief maakt.
      Ik zou zeggen maak daar nog snel wat zaad van? Lijkt me een knaller van een soortje, al ben ik niet zo voor Sativa's, het zou zeker de moeite wezen om daar nog wat van achter de hand te hebben. Ook mocht je willen ruilen, ik kan me reeds wat kandidaten inbeelden.

Comment

Oei dat wistk niet dacht dat ze nog te koop waren ben niet zo echt een zaadman hebbr nog paar op overschot als je'r paar wilt

Comment

Maak daar gebruik van en doe een zaadkweekje . En dan wisselen hier op het forum, lijkt me een buitenkans om veel verschillende Sativatjes te verkrijgen, gewoon linken naar je topic en iedereen smelt weg als sneeuw voor de zon

Comment

ghheheheh misschien heb je wels gelijk zal er over denken miss vandezomer zaadkweekje

MvG Izzz

Comment

Heerlijke toppen daar!! Wat een joekels!

Dat zaadkweekie is een must

Greetz

Comment

Ghegheghe thankx maatje , doe men best he
                Zal er miss wel is kunnen van komen

Mvg Izzzz

Comment

LOL DAT HEB IK DUS AL GEDAAN HAHA!
                  grtz

Comment

Idd , maar sniet direct iets voor mij , kben meer nen grower voor tgroene goud
                    Niet zo meteen een zaadman.

Maar euh als je deze ge zaadkweekt hebt markster , waarom doe je deze dan niet voor verkoop , als ze dan echt neit meer te koop zijn bij sannies.
                    Als jij mij zelfgekweekte zaden walhalla gegeven hebt ; dan moeten die niet meer getest worden , resultaat zie je hier!

Mvg Izz
                    Last edited by Izthewiz13; 2 January 2010, 22:08.

Comment

Walhalla

Na een lekker bakkie koffie bij Izz ben ik naar huis gegaan met een heerlijk wietje
                      Izz doneert met altijd wat van zijn wietje net als Markster om te proeven en om dat ze me willen helpen.
                      Thuis ging het niet zo goed mijn hond was net overleden groot verdriet en paniek

Lekker joint gedraaid met walhalla goed veel in gedaan want wilde me onder tafel roken normaal doe ik er weinig in deze ronde wilde ik plat
                      Buiten stak ik hem aan na 2 hijsen riep de buur man over de schutting of ik een goede
                      oogst had gehad
                      Dus de geur was dik oke
                      De smaak vond ik heel lekker niet te erg aan wezig zacht rokertje.
                      Binnen ben ik op de bank gaan liggen en lekker rustig geworden voelde als of er warme deken over me heen ging ik voelde mn lichaam ontspannen.
                      Rond 22 uur zijn we naar bed gegaan en volgende dag ben ik rond 10 uur wakker geworden zonder kater of wa dan ook.
                      Dus was heerlijk wietje

Enige nadeel is ... Hij was veeeeeeeeeel tensel op
                      Normaal wissel ik af met ander soortje en doe ik er zo toch heel lang mee maar met dit wietje wilde ik geen ander soortje meer.
                      5 dagen Izz en hij was op sorry

DAT WAS GOUD
                      Last edited by belladonna; 12 February 2010, 10:40.
                      God was never on your side..

Comment

Ghehehe doet me deugd dat ik je er zo veel mee kan helpen Volgende week nieuwe koffie he dan hebk wat nieuws voor je ligggen

Thankx voor het mooie uitgebreide rookverslagj hee

Zoen X x

MvG Izzz

Comment

ziet der zeer lekker uit hoor izthewiz13

Comment

walhalla kunnen ze net gewoon super silver haze noemen, hij is dan wel gekruist met jack herrer en g13 maar ik proef alleen de haze, dus heb ik zelf ook een kruising gemaakt walhalla x edelweiss met herma stuifmeel dus feminised, en ik heb walhalla F2 fem.

Comment

Bezig...
                            X